Ολυμπιακός: Τέλος ο Τανούλης
Ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε τη συνεργασία του με τον Γιώργο Τανούλη ο οποίος άνηκε στους «ερυθρόλευκους» και είχε δοθεί ως δανεικός πρώτα στο Μαρούσι τη σεζόν 2024-25 κι έπειτα στον Άρη τη σεζόν 2025-26.
Ο 23χρονος σέντερ στο ξεκίνημα της σεζόν που ολοκληρώθηκε, υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού, έσω μηνίσκου και έσω πλαγίου με αποτέλεσμα να χάνει όλη τη χρονιά. Πλέον ο Τανούλης αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.
Η ανακοίνωση
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Γιώργο Τανούλη και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Γιώργο Τανούλη και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του.https://t.co/hVj8rSaVfZ#OlympiacosBC #WeAreOlympiacos #TogetherWeFight
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) June 19, 2026
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.