Παναθηναϊκός: Πρώτα «στραγγάλισε» τη Βίρτους, ύστερα κυριάρχησε κοντά στο καλάθι στην 4η περίοδο (vid)

Παναθηναϊκός: Πρώτα «στραγγάλισε» τη Βίρτους, ύστερα κυριάρχησε κοντά στο καλάθι στην 4η περίοδο (vid)

Ο Ντίνος Μήτογλου.
To Gazzetta με τη βοήθεια του Hundl Instat αποτυπώνει το σχεδόν τέλειο 4ο δεκάλεπτο του Παναθηναϊκού και το αντιστρόφως ανάλογο της Βίρτους Μπολόνια.

Ο Παναθηναϊκός χρειάστηκε να κάνει ένα σχεδόν τέλειο δεκάλεπτο απέναντι στη Βίρτους Μπολόνια, για να φτάσει στη νίκη με 90-76.

Το δεκάλεπτο της αναφοράς ήταν το πιο κρίσιμο, το τελευταίο, με την ιταλική ομάδα να μπαίνει σε αυτό ουσιαστικά στη θέση του οδηγού.

Τι έκανε ο Παναθηναϊκός; Υποχρέωσε τους παίκτες της Βίρτους σε ποσοστά σε μεγάλη αστοχία: 0/8 τρίποντα και μόλις 4/11 δίποντα, με το ένα απ' αυτά να έρχεται από τον Τόκο Σενγκέλια, όταν πια το ματς είχε κριθεί.

Τα σουτ της Βίρτους στην 4η περίοδο.
Τα σουτ της Βίρτους στην 4η περίοδο.

Την ίδια στιγμή, με τον Ματίας Λεσόρ να δίνει μπόλικη ενέργεια κοντά στη ρακέτα, ο Παναθηναϊκός κατάφερε να αλλάξει τη μοίρα του κοντά στο καλάθι. Στην 4η περίοδο είχε 7/7 δίποντα (τα 3/3 ανήκουν στον Λεσόρ) στο ζωγραφιστό, ενώ στο προηγούμενο διάστημα μέτρησε 9/19.

Ο Παναθηναϊκός είδε τον Μάρκο Μπελινέλι να τον ταλαιπωρεί αφάνταστα (20π.) μέχρι το σημείο που αποβλήθηκε με πέντε φάουλ (πρόλαβε να αστοχήσει σε ένα τρίποντο με κακές προϋποθέσεις). Και τι απέμεινε; Ο Σενγκέλια. Στην κρίσιμη 4η περίοδο ο Γεωργιανός φόργουορντ έμεινε σε εκείνο το καλάθι δίχως σημασία και ενώ νωρίτερα είχε σημειώσει 15 πόντους.

Τα σουτ του Σενγκέλια στην 4η περίοδο.
Τα σουτ της Σενγκέλια στην 4η περίοδο.

Συνολικά, στην 4η περίοδο ο Σενγκέλια είχε 0/1 τρίποντο και 1/4 δίποντα. Σε αυτό που ευστόχησε, η συγκυρία τον έφερε μπροστά στον Τζέριαν Γκραντ.

Στις άλλες περιπτώσεις, ωστόσο (είτε τον είχε ως βασικό αμυντικό, είτε μέσα από αλλαγές) ο Σεγκέλια έπεσε στα χέρια του Ντίνου Μήτογλου και του Ματίας Λεσόρ.

Οι προσπάθειες του Παναθηναϊκού στην 4η περίοδο.
Οι προσπάθειες του Παναθηναϊκού στην 4η περίοδο.
@Photo credits: eurokinissi, ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI