Roland Garros: Νικήτρια στον ουκρανικό προημιτελικό η Κόστιουκ (vid)
Γνωστό έγινε το πρώτο ζευγάρι του ημιτελικού στο ταμπλό γυναικών του Roland Garros. Μετά τη Μίρα Αντρέεβα, η Μάρτα Κόστιουκ πήρε την πρόκριση για τα ημιτελικά του θεσμού, επικρατώντας με 6-3, 2-6, 6-2 της Ελίνα Σβιτολίνα.
Η Νο.15 στον κόσμο ξεκίνησε εξαιρετικά την αναμέτρηση και πολύ γρήγορα πήρε προβάδισμα τριών games (4-1). Βέβαια, η Σβιτολίονα βρήκε αντίδραση παίρνοντας πίσω το break, αλλά πολύ γρήγορα η συμπατριώτισσα της πραγματοποίησε ακόμη ένα break (5-3). Με τις μπάλες στα χέρια η Κόστιουκ δεν λάθεψε και με 6-3 κατέκτησε το πρώτο σετ και πήρε προβάδισμα στην αναμέτρηση.
Στο δεύτερο σετ ήρθε η σειρά για την Ελίνα Σβιτολίνα να πάρει τα ηνία στο ματς. Όπως η Κόστιουκ στο πρώτο σετ, έτσι και η Νο.7 στον κόσμο κατάφερε να βρει άμεσα προβάδισμα τριών games (4-1). H ίδια, μάλιστα, το διατήρησε και στο 8ο game βρήκε ακόμη ένα break για να διαμορφώσει το 6-2 και να στείλει σε τρίτο και τελευταίο σετ τον προημιτελικό.
Το τρίτο σετ ήταν γεμάτο break. Οι δύο αθλήτριες, αρχικά, αντάλλαξαν δύο φορές break (2-2). H Μάρτα Κόστιουκ, όμως, ήταν αυτή που πήρε προβάδισμα... σπάζοντας το σερβίς της αντιπάλου της (3-2). Από εκεί και πέρα η Σβιτολίνα δεν κατάφερε να πάρει άλλο game και να υπερασπιστεί το σερβίς της, με την Κόστιουκ να κάνει το 6-2 και να πανηγυρίζει τη νίκη και την πρόκριση στα ημιτελικά.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.