Sunday Stories: Γουάντα Νάρα, ο ανεμοστρόβιλος!

Sunday Stories: Γουάντα Νάρα, ο ανεμοστρόβιλος!

Sunday Story με… άρωμα γυναίκας, της Γουάντα Νάρα! Ένα… φαινόμενο που είναι πάντα στο προσκήνιο, ακόμα και τώρα που η νέα της σχέση είναι ένας νεαρός τραγουδιστής. Το μοντέλο από την Αργεντινή χάρη στις σχέσεις της με ποδοσφαιριστές, μπήκε στον αθλητικό κόσμο, έμεινε, τον… τάραξε και προκάλεσε σκάνδαλα, συζητήσεις, κλάματα και αντιδράσεις.

Η ίδια δηλώνει επαναστάτρια «Αυτός είναι ένας πολύ φαλλοκρατικός κόσμος και αυτό που κάνω είναι επαναστατικό», οι haters δεν της συγχωρούν πως διέλυσε τον γάμο της με τον Μάξι Λόπες για τον Ικάρντι και αργότερα τον απάτησε με τον συμπαίκτη του, Μπαλντέ. To…Icardashians φορέθηκε παντού, όπου κι αν πήγε το ζευγάρι, μαζί και χώρια. Κλάματα, γέλια, ταξίδια, εντάσεις, το ζευγάρι έκανε ντόρο, όμως ταυτόχρονα με τα δράματα, η μάνατζερ Γουάντα ήταν αυτή που αύξησε τον ετήσιο μισθό του πρώην συζύγου της στην Ίντερ από 900.000 ευρώ σε 4,5 εκατομμύρια ευρώ τις έξι σεζόν του στο Σαν Σίρο. Ποια είναι η Γουάντα Νάρα με τα εκατομμύρια διαδικτυακούς φίλους;

image

Παίζει στα δάχτυλα τα social media!

Η Γουάντα είναι αυτή που δεν χρειάζεται τη Νάρα. Μέσα σε 20 χρόνια πέτυχε ότι έχουν καταφέρει πολύ λίγοι: να απαλλαγεί από το επώνυμό της. Ναι, η Γουάντα βρέθηκε στο προσκήνιο και έφτασε στο να χρειάζεται μόνο το πρώτο της όνομα. Δεν είναι μόνο ότι έχει βρεθεί δίπλα στους σταρ και ότι έχει τη στόφα ενός σταρ. Είναι πώς ξέρει το πώς να πει μία ιστορία και να διαμορφώσει πράγματα, δεδομένα και χαρακτήρες.

Εξέλιξε τη δημοφιλία της σε μία εποχή που μπορεί να γίνεις διάσημος ή διάσημη από τη μία στιγμή στην άλλη και με μία κίνηση και παντελώς άγνωστος ή άγνωστο ξανά σε μία ανύποπτη στιγμή. Είναι μία celebrity, που χειρίζεται εξαιρετικά τα media και το τι διαρρέει σε αυτά. Επίσης, ξέρει να χειρίζεται φοβερά τα social media. Ο Ικάρντι και οτιδήποτε άλλο μοιάζουν ως περαστικοί. Στο τέλος μένει μόνο η Γουάντα.

Όπως οι βροχές στο Μπουένος Άιρες έτσι και τα σκάνδαλα πότε βγαίνουν στο προσκήνιο και πότε τελειώνουν. Σε έναν κόσμο που σχεδόν τα πάντα «χτίζονται» και καταστρέφονται γρήγορα εκείνη παραμένει μία σταθερά. Η δύναμη της εικόνας αυτής της ξανθιάς παρουσίας είναι τόσο έντονη που αποτυπώνεται στην τηλεόραση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όπως τόνισαν και οι συμπατριώτες της, τα σκάνδαλα είναι το «καύσιμο» για να την αποστολή της στον κόσμο: απλά για να έχουν όλοι το όνομά της στα χείλη τους.

Πώς μένει κάποιος σε έναν τέτοιο χώρο; Ποια είναι η φόρμουλα της επιτυχίας και το να μην «καείς»; Η Γουάντα είναι σαν να έχει το απόλυτο μυστικό της επιτυχίας για σκάνδαλα που μένουν στα media. Έχει κερδίσει την αιωνιότητα στη showbiz με τον τρόπο της.

Οσο για τα χρήματα; Δική της εταιρεία ρούχων, λανσάρει τη δική της μάρκα καλλυντικών στην Αργεντινή, με σχέδια να επεκταθεί στην Ευρώπη, ενώ η εταιρεία μάνατζερ έβγαλε 3.2 εκατ. ευρώ την περίοδο που ο Ικάρντι ήταν στην Ιντερ. Ωστόσο, έχει καταφέρει να πάρει από τον Μάξι Λόπες ένα σπίτι που είχαν στην Αργεντινή, αλλά και να της δίνει διατροφή (12.500 τον μήνα) μεχρι το 2034! Σειρά πήρε ο Ικάρντι, από τον οποίο ζητά τουλάχιστον 38,5 εκατομμύρια ευρώ, μιας και η συνολική περιουσία του πρώην ζευγαριού υπολογίζεται σε περίπου 77 εκατ. ευρώ!

image

Ζευγάρι(;) με τον Μαραντόνα. Ετσι άρχισαν όλα…

Η Γουάντα δεν ήταν το καινούριο σε ότι είχε κάνει με τον αιώνα που διανύουμε. Προερχόταν από μία άλλη εποχή και με άλλη μεθοδολογία προβολής. Όμως στην τωρινή ψηφιακή εποχή κινείται πιο καλά από κάθε άλλον. Όταν εμφανίστηκε στην πρώτη τηλεοπτική εκπομπή τον Φλεβάρη του 2006 το Facebook και το Twitter ήταν σε πρώιμο στάδιο. Για να τη «χτυπήσει» κανείς σε επίπεδο δημοφιλίας θα πρέπει είτε να έχεις σχέση με ένα πολύ γνωστό άτομο είτε να ξέρεις πώς να προκαλείς σκάνδαλα.

Η Γουάντα αυτό ακολούθησε. Είδε το φως που ήθελε σε αυτόν τον διάδρομο και πορεύτηκε ανάλογα. Δεν ανακάλυψε μόνο τον τρόπο να γίνει γνωστή και να παραμείνει έτσι αλλά και το ότι το να δείχνουν κάτι οι κάμερες δεν σημαίνει πώς είναι έτσι ή είναι αλήθεια. Η Γουάντα το έκανε απλό. Δανείστηκε ένα ζευγάρι εσώρουχα, κάλεσε πρώτα την τηλεόραση και μετά βγήκε έτσι στο μπαλκόνι. Μετά άφησε την TV να πει ότι ιστορία ήθελε.

Το 2006, σε ηλικία 20 ετών, η Γουάντα Νάρα εμφανίζεται να βρίσκεται σε δωμάτιο ξενοδοχείου με τον Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα και μαζί να προκαλούν μία... ανεξέλεγκτη κατάσταση! Την αποκάλυψη για την… αμαρτωλή νύχτα που προκάλεσαν ο Μαραντόνα και η πρώη σύζυγος του Μάουρο Ικάρντι έγινε από τη γνωστή Αργεντινή ηθοποιό, Μίρτα Λεγκράντ. Η Λεγκράντ έτυχε να βρίσκεται στο ξενοδοχείο Costa Galana, στο Μπουένος Άιρες, στο διπλανό δωμάτιο από εκείνο που είχαν καταλύσει ο αστέρας του ποδοσφαίρου και η 20χρονη το 2006 Γουάντα Νάρα.

«Μετακινούσαν έπιπλα. Δεν γνωρίζω τι ακριβώς συνέβαινε εκεί μέσα. Αυτή είναι η αλήθεια. Ήταν μία ανεξέλεγκτη κατάσταση και ήμουν ακουστικός μάρτυρας όσων συνέβαιναν», δήλωσε η Μίρτα Λεγκράντ. Το επόμενο πρωί, όπως η ίδια δήλωσε, την προσέγγισε η Γουάντα Νάρα και τη ρώτησε για ένα γύρισμα που είχε. «Εσύ; Που ήσουν με τον Μαραντόνα; Το προηγούμενο βράδυ δεν με άφησες να κοιμηθώ», είπε η Αργεντινή ηθοποιός στο νεαρό τότε μοντέλο, εκφράζοντας την αγανάκτησή της για όσα είχε... ακούσει τις προηγούμενες ώρες.

Υπάρχουν πολύ λίγες παρουσίες που μπόρεσαν να μείνουν στο star system, το σύστημα των σταρ λοιπόν, της Αργεντινής. Η κάμερα είναι σχεδόν πάντα ο λόγος για κάτι άλλο: για να βρεθεί ένας σύντροφος, να προμοτάρει και να προβάλει κανείς αυτό που θέλει ή να κυνηγήσει καριέρα στη μουσική ή την ηθοποιία.

Ποιος μπορεί στον να ξεχάσει το σοκαριστικό διαζύγιο του Μάξι Λόπες με τη Γουάντα; Το μοντέλο άφησε στα κρύα του λουτρού τον Μάξι Λόπες έχοντας μαζί του τρία παιδιά για χάρη του Ικάρντι και ο Αργεντίνος ποδοσφαιριστής της Ίντερ αποκαλύπτει στην αυτοβιογραφία του πώς έγινε το... κονέ μεταξύ τους. «Μια μέρα πριν φύγω για φιλικά προετοιμασίας στην Αμερική η Γουάντα μου έστειλε μήνυμα.

Έμεινα έκπληκτος επειδή συνήθως μίλαγα μόνο με τον Μάξι και όχι μαζί της. Με ρώτησε αν μπορούσα να της αγοράσω ένα νέο iPad από τις ΗΠΑ, καθώς δεν ήταν ακόμα διαθέσιμο στην Ιταλία. Αυτό, όμως, με έκανε να σκεφτώ. Ήθελε η Γουάντα πραγματικά το iPad ή ήθελε να έχει επαφή μαζί μου; Όταν επέστρεψα στο Μιλάνο, ένα από τα πρώτα πράγματα που έκανα ήταν να επικοινωνήσω μαζί της και να της πως ότι είχα πάρει το iPad. Ηταν η καλύτερη δικαιολογία. Ανταλλάξαμε πάρα πολλά μηνύματα και αρχίσαμε να είμαστε λίγο πιο... ελεύθεροι.

Μου έγραψε: "Μάουρο, εγώ και ο Μάξι θα πάμε μια βόλτα σε νησί μαζί με τον Γκονζάλο Μπεργκέσιο και τη γυναίκα του. Θέλεις να έρθεις μαζί μας;" Φυσικά και το ήθελα. Όταν ήμουν μόνος στο δεύτερο όροφο του πλοίου και είχα ξαπλώσει στον καναπέ και άκουγα μουσική, η Γουάντα εντελώς ξαφνικά ήρθε και ξάπλωσε δίπλα μου χωρίς καμία ντροπή. Από εκείνη τη στιγμή, η σχέση της με τον Μάξι Λόπες τελείωσε».

Τον Νοέμβριο του 2013 η Γουάντα Νάρα ενημέρωσε τον κόσμο μέσω twitter για το status της. Η Αργεντίνα έκανε γνωστό ότι χώρισε με τον τότε επιθετικό της Κατάνια, Μάξι Λόπες, με τον οποίο απέκτησε 3 αγόρια σε 5 χρόνια. «Σταματάω εδώ, αγάπη μου». H αιτία;

Τον ίδιο μήνα, ο νεαρός τότε επιθετικός, Μάουρο Ικάρντι, συμπατριώτης και πρώην συμπαίκτης του Μάξι Λόπες στην Σαμπντόρια, έγραψε στα social. «Γουάντα Νάρα, σε αγαπώ».

Αργότερα στη σεζόν, τον Απρίλιο του 2014, έλαβε χώρα το απίθανο σκηνικό της τριπλέτας Μάξι-Γουάντα-Μάουρο, σε αγώνα της Σαμπντόρια με την Ιντερ στο Luigi Ferraris. Ενα σκηνικό βγαλμένο από σενάριο. Το αγαπημένο της Γουάντα...

Στην παρουσίαση των ομάδων, όταν οι δύο άνδρες βρέθηκαν πρόσωπο με πρόσωπο, ο Μαουρίτο άπλωσε το χέρι του προς τον Λόπες, ο οποίος όμως τράβηξε το δικό του και αρνήθηκε τη χειραψία. Στον αγώνα, ο Ικάρντι σκόραρε δύο φορές σε βάρος της πρώην ομάδας του, ενώ ο Μάξι απέτυχε να σκοράρει με πέναλτι. Σα να το είχε σχεδιάσει...

    image

    Η Γουάντα «έφτιαξε» τη Γουάντα!

    Η Γουάντα τα κατάφερε χωρίς το επώνυμό της. Έφτασε στο επίπεδο που δεν το χρειαζόταν. Δεν υπάρχουν πολλές Αργεντίνες που αναγνωρίζονται μόνο και μόνο από το όνομά τους. Για την ακρίβεια είναι πολύ λίγες. Δεν χρειάζεται το επώνυμό της για να την ξέρουν και να τη συζητούν άπαντες. Η Γουάντα είναι celebrity του 20ού αιώνα που κατακτά τον 21ο. Το κάνει με κάθε τρόπο και μπορεί να ανταποκριθεί σε οποιοδήποτε Μέσο. Είναι η παρουσία που με τον τρόπο της λέει 'όλα τα μάτια να στραφούν πάνω μου'. Η Γουάντα τα έχει κάνει όλα σε επίπεδο προβολής και όλα όσα έχει κάνει 'παρακολουθούνται'. Από την αλλαγή του μαλλιού της μέχρι τις σχέσεις της ή τον χωρισμό της με Insta Story.

    Η ίδια έφτιαξε την εικόνα της μέσα από το τίποτα. Από το μηδέν. Από εκείνο το καλοκαίρι στη Μαρ Ντελ Πλάτα με την εμφάνισή της στο μπαλκόνι μέχρι το σήμερα και τις σχέσεις της. Η Γουάντα μπορεί να βάλει την πρώτη πινελιά και μετά να αφήσουν τους άλλους να ολοκληρώσουν ότι υπονοεί για να πετύχει την απόλυτη προβολή της. Εάν εμφανιστεί με ανδρικά εσώρουχα τα media θα αναφέρουν πώς αυτά τα φορούσε ο Μαραντόνα. Εάν πει ότι δεν έχει κάνει ποτέ έρωτα με άνδρα, ένα group από πανελίστες θα αναλύει επί ώρες γιατί αυτό δεν είναι αληθές.

    Εάν ανεβάζει ένα story και αποκαλεί κάποια άλλη «σκύλα» θα γίνει χαμός και συγκρίσεις με την Τσίνα Σουάρες. Η Γουάντα λέει τα πάντα χωρίς να λέει στην ουσία τίποτα. Ακόμα και για σκάνδαλα όπως αυτό της παρουσίας της με τον Ικάρντι στο ίδιο μέρος και μαζί με τους L-Gante και Τσίνα Σουάρες. Ακόμα και αυτά τα σκάνδαλα διαρρέεται πώς τα «έφτιαξε» η ίδια. Με αυτά που έχει δει ο κόσμος από τη Γουάντα είναι λες και πρόκειται για μία σεναριογράφο σαπουνόπερας.

    Με την επιστροφή της στη χώρα της η κάλυψη από την πλευρά των media έγινε ακόμα πιο μεγάλη. Ο «ανεμοστρόβιλος» Γουάντα είναι τέτοιος που περνάει από παντού και με τέτοια δύναμη.

    Με την ίδια δύναμη βρέθηκε στο επίκεντρο της προβολής όταν παντρεύτηκε τον Μάξι, όταν τον χώρισε και όταν έκανε την απόλυτη δήλωση αγάπης προς τον Ικάρντι και τώρα πως απάτησε τελευταίο με τον Μπαλντέ. Η Γουάντα είναι λες και λειτουργεί ως συγγραφέας. Δεν ξέρει μόνο το πώς να αρχίσει ένα story αλλά το πώς θα το πει και τι κάλυψη θα ακολουθήσει. Φτιάχνει το «σκηνικό», τους χαρακτήρες και ότι άλλο απαιτηθεί. Η Γουάντα δεν χωρίζει απλά. Χωρίς με έναν τρόπο που θα επωφεληθεί και θα βγάλει και πολλά χρήματα.

    Το μόνο που αλλάζει είναι το πώς φτιάχνει μία ιστορία. Το πώς την εξελίσσει και αναδεικνύει. Εάν το κοινό βαριέται και λέει «πάλι χωρίς η Γουάντα» εκείνη θα απαντήσει «α ναι;» και θα δώσει μία άλλη διάσταση και στιγμές και σκηνές που όλοι θα θέλουν να δουν. Ένα μοιάζει σίγουρο: ο Μάξι, ο Ικάρντι, ο L-Gante και η Τσίνα Σουάρες είναι σαν ευκαιρίες της στιγμής. Στο τέλος μένει μόνο η Γουάντα ως ένα «ευλογημένο» πρόσωπο των media της χώρας της.

    Τα Sunday Stories του Gazzetta

    Φόρτωση BOLM...