Τένις: Συνεχίζει ακάθεκτη την πορεία της στο Indian Wells η Σβιόντεκ
Χωρίς προβλήματα, η Ίγκα Σβιόντεκ πήρε την πρόκριση στους "16" του Indian Wells νικώντας την Νταϊάνα Γιαστρέμσκα με 6-0, 6-2 στον τρίτο γύρο της τουρνουά στην Καλιφόρνια.
Η Πολωνή τενίστρια για ακόμη ένα ματς πέτυχε bagel (6-0), με το οποίο πήρε προβάδισμα στην αναμέτρηση. Αξίζει να σημειωθεί πως η Νο.2 του ταμπλό γυναικών έχασε το πρώτο της game μετά από δικό της 10-0 σερί.
Βέβαια, όταν ξεκίνησε η Ουκρανή να βρίσκει ρυθμό πίσω από το σερβίς της ήταν ήδη αργά, καθώς η 23χρονη τενίστρια έκλεισε με άνεση το σετ 6-2 και πανηγύρισε τη νίκη.
Στην 16άδα η Σβιόντεκ θα βρεθεί αντιμέτωπη κόντρα στη νικήτρια της αναμέτρησης Μούχοβα - Σινιάκοβα.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.