45 σελίδες SMS σε 4 μέρες είχε στείλει ο δάσκαλος σε 11χρονη μαθήτρια: «Μπαμπά έχεις δίκιο δεν είναι πράγματα αυτά» (vid)

Gazzetta team
45 σελίδες SMS σε 4 μέρες είχε στείλει ο δάσκαλος σε 11χρονη μαθήτρια: «Μπαμπά έχεις δίκιο δεν είναι πράγματα αυτά» (vid)
Ο πατέρας της 11χρονης μαθήτριας που έστελνε μηνύματα ο δάσκαλος, αποκάλυψε το χρονικό που οδήγησε στην σύλληψή του.

Άγνωστες λεπτομέρειες για το πως φτάσαμε στην σύλληψη του δάσκαλου στα νότια προάστια για τα ερωτικά μηνύματα που έστελνε σε μαθήτριές του, αποκάλυψε ο πατέρας ενός 11χρονου κοριτσιού στο Mega.

Μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του καναλιού, εκτός από το περιεχόμενο των SMS που έστελνε, διέψευσε ότι ήταν ενήμερος για τις όποιες επικοινωνίες του εκπαιδευτικού, ενώ ανέφερε και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε το όλο θέμα.

Ο δάσκαλος έστελνε μηνύματα στην ανήλικη ερωτικού περιεχομένου, της πρότεινε να κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα και εξέφρασε μέχρι και την επιθυμία να γίνει το αγόρι της.

«Γίναμε ομάδας όπως λέει και η μικρή.», ανέφερε ο πατέρας.

«Έστελνε τουλάχιστον κοντά στον 1 μήνα μηνύματα στο παιδί. 20 μέρες πριν το καταλάβω εγώ. Είχε καλή επικοινωνία και ήταν καλός δάσκαλος. Μου είπε την Κυριακή και μάλιστα ήταν ενθουσιασμένη, ότι της είπε ο δάσκαλος την Τρίτη να μην κάνουν γυμναστική, αλλά θα της κάνει ιδιαίτερα μαθήματα. Και μου κίνηση το ενδιαφέρον, “αφού είσαι καλή μαθήτρια γιατί χρειάζεσαι ιδιαίτερα;”. Ιδιαίτερα στην τάξη, στο σχολείο. Της λέω της μικρής, θα το συζητήσουμε και θα δούμε τι θα κάνουμε.»

«Εμένα με έτρωγε, πήρα τηλέφωνο τη μητέρα της και της είπα μην τη στείλει τη Δευτέρα στο σχολείο. Δεν ήξερα τίποτα για την επικοινωνία που είχε μαζί της. Και τι απογοήτευση να έχει ένα 11χρονο…»,ανέφερε ο γονιός απαντώντας στους ισχυρισμούς του εκπαιδευτικού.

«Έχω 45 σελίδες μηνύματα από τη Δευτέρα, μόνο σε τέσσερις μέρες. Τη βομβάρδιζε με μηνύματα. Η μικρή δεν έστειλε ποτέ πρώτη. Στην αρχή ηταν σε στιλ φλερτ και ενδιαφέροντος. Για μένα ήταν επιλήψιμο αλλά θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι ήταν ενδιαφέρον. Τη Δευτέρα πήγα από το σπίτι της μικρής και το συζητήσαμε. Της είπα να μου δείξει τις συνομιλίες. Τη μικρή την είχα προβληματίσει από την προηγούμενη ημέρα. Της είχα πει “έχε το νου σου, κάποιοι άνθρωποι δειχνουν καλοί αλλά είναι κακοί, αλλιώς σε αγκαλιάζω εγώ… Εκείνην την έπιασε πανικός και έσβησε όλα τα άλλα μηνύματα, τα προηγούμενα. Τη ρώτησα αν της ζήτησε ο δάσκαλος να τη σβήσει, μου είπε ”οχι”. Όταν πήγα τη Δευτέρα μου είπε “μπαμπά έχεις δίκιο δεν είναι πράγματα αυτά που μου γράφει”. Της έλεγε “να σε σφίξω στην αγκαλιά μου, είσαι πολύ όμορφη.” Συμφωνήσαμε με τη μικρή να συνεχίσει τις συνομιλίες. Της λέω “πρέπει να δούμε αν αυτός ο άνθρωπος είναι καλός ή κρύβει κάτι άλλο.” Της είπα να με ενημερώνει.»

«Η μικρή για μια εβδομάδα δεν πήγε σχολείο, ενημέρωσα ότι είναι άρρωστη. Στην αρχή της έστελνε σε στιλ ενδιαφέροντος. Μέχρι την Τετάρτη υπήρχε φλερτ. “Τι κάνεις κοπελιά μου”, “περιμένω να έρθεις στο σχολείο να σε πάρω μια αγκαλιά”. Είχα μιλήσει με το Ανηλίκων και όλα αυτά ήταν ενδείξεις, όπως μου είπαν. Είχε φτάσει σε σημεία, την Πέμπτη, που της πρότεινε πάλι να κάνει ιδιαίτερα κι η κόρη μου δέχθηκε και της έλεγε “είσαι πολύ όμορφη και δεν ξέρω αν θα αντισταθώ να σε φιλήσω.” Στην αρχή της είπε “θα σου βγάλω την μάσκα θα σου δώσω ένα φιλί στο μάγουλο”, μετα τής είπε “θα φιλήσω τα όμορφα χειλάκια σου”. Της είπε “θέλω να γίνω το αγόρι σου”. Όλα υπάρχουν σε μηνύματα.».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ