Ουέσκα: Η ομάδα του Σιόβα με τα περιβραχιόνια «έργα τέχνης» τρέλανε και τον Μέσι

Βασίλης Τεμπέλης
Ουέσκα: Η ομάδα του Σιόβα με τα περιβραχιόνια «έργα τέχνης» τρέλανε και τον Μέσι

bet365

Ένα περιβραχιόνιο διαφορετικό για κάθε αντίπαλο, ένα περιβραχιόνιο που τρέλανε τον Λιονέλ Μέσι, ο οποίος έσπευσε να το ζητήσει μετά το ματς. Ένα «έργο τέχνης» που αυξάνει και τα έσοδα της ομάδας. Ο διευθυντής marketing της Ουέσκα περιγράφει στο gazzetta.gr την πρωτοβουλία που κάνει το γύρο του κόσμου.

Η Ουέσκα πρωτοτυπεί στο ισπανικό ποδόσφαιρο σχεδιάζοντας ξεχωριστά περιβραχιόνια για κάθε ματς. Κάθε αντίπαλος έχει και το δικό του περιβραχιόνιο. Η ομάδα στην οποία αγωνίζεται ο Δημήτρης Σιόβας ξεκίνησε την πρωτοβουλία την περσινή σεζόν και την τήρησε απαρέγκλιτα και την τρέχουσα.

Ένας τρόπος για να τιμά τους αντιπάλους της. Το έκανε με τη Ρεάλ Μαδρίτης, με τη Ρεάλ Σοθιεδάδ, με την Έιμπαρ, με την Οσασούνα και την περασμένη Δευτέρα στην εκτός έδρας αναμέτρηση με την Μπαρτσελόνα. Έτσι κόντρα στους Καταλανούς o αρχηγός της Ουέσκα, Χόρχε Πουλίδο, φόρεσε ένα περιβραχιόνιο στο οποίο θα υπήρχαν αναφορές στον σταυρό του Αγίου Γεωργίου, τα χρώματα που συνδέουν τις δύο ομάδες, τη Μασία (ακαδημία της Μπάρτσα), το χαρακτηριστικό ως προς τη δόμησή του διαμέρισμα, «Εϊσάμπλε», της Βαρκελώνης, τη φανέλα (πορτοκαλί) με την οποία κατέκτησε το Κύπελλο Πρωταθλητριών του 1992, τον Γιόχαν Κρόιφ και το διάσημο γλειφιτζούρι «Chupachups» που έγλυφε ως προπονητής όταν έκοψε (αναγκαστικά) το κάπνισμα, τη φανέλα του περίφημου sextete (το «6 στα 6») που κατέκτησε τη σεζόν 2009-2010, τον GOAT Λιονέλ Μέσι, και ένα χαρακτηριστικό ψηφιδωτό σχεδιασμένο από τον σπουδαίο αρχιτέκτονα Αντόνι Γκαουντί.

«Το κάναμε κι άλλες φορές, αλλά είναι αλήθεια ότι κόντρα στην Μπαρτσελόνα εκτοξεύτηκε η δημοσιότητα. Είναι φυσιολογικό βέβαια, γιατί η «Μπάρτσα» έχει τόσους οπαδούς στον κόσμο. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Είμαστε μία μικρή πόλη 60.000 κατοίκων και μία μικρή ομάδα. Ας μην κρυβόμαστε, είμαστε μικρή ομάδα και δεν μάς ενοχλεί αυτό. Το γήπεδό μας έχει χωρητικότητα 8.000 κατοίκων. Είναι η παρθενική μας συμμετοχή στην πρώτη κατηγορία. Γιατί το κάναμε; Για να κάνουμε την ομάδα γνωστή έξω από τα σύνορα της Αραγονίας. Για να κάνουμε κάτι το διαφορετικό. Αν δεν το κάναμε, δεν θα με παίρνατε ποτέ τηλέφωνο! Κοιτάξτε ο κόσμος έχει απογοητευτεί από τους πολιτικούς και την πολιτική. Ψάχνει έτσι μία δίοδο στο ποδόσφαιρο και το ψάχνει σε ομάδες που επιχειρούν κάτι το διαφορετικό», τονίζει στο gazzetta.gr ο διευθυντής marketing και επικοινωνίας των «αθουλγράνας», Ντιέγκο Πεσκέ.

Το περιβραχιόνιο κόντρα στη Βαλένθια

Σε έναν ουτοπικό ποδοσφαιρικό κόσμο αυτό θα έπρεπε να θεωρείται νορμάλ. Στην αδυσώπητη αντιπαλότητα που γεννά το σύγχρονο επαγγελματικό ποδόσφαιρο τίποτα, ωστόσο, δεν είναι δεδομένο. Άραγε υπήρχαν αντιδράσεις από φιλάθλους;

«Δεν θα το έλεγα. Στην αρχή υπήρχαν κάποιοι που είπαν γιατί το κάνουμε, είναι ένα μήνυμα ότι παραδινόμαστε άνευ όρων στον αντίπαλο. Αλλά ήταν περιορισμένα σχόλια και απομονώθηκαν από την πλειονότητα των κατοίκων της πόλης. Η πρωτοβουλία αγκαλιάστηκε καθώς όλοι έβλεπαν ότι οι παίκτες έδιναν και την ψυχή τους στο γήπεδο. Είναι δύο διαφορετικά κομμάτια, μην τα μπερδεύουμε.

Τα περισσότερα αρνητικά σχόλια για το σχέδιο στο ματς με την Μπαρτσελόνα ακούστηκαν από οπαδούς της Ρεάλ. Υπενθυμίζω ότι είχαμε κάνει κάτι αντίστοιχο και για την ομάδα της Μαδρίτης εστιάζοντας στον Αλφρέδο Ντι Στέφανο. Κι όμως υπήρχαν σχόλια. Αυτό όμως σημαίνει ότι κάτι κάναμε καλά».

To περιβραχιόνιο κόντρα στη Ρεάλ με θέμα τον Αλφρέδο Ντι Στέφανο

Η είδηση δεν αναδημοσιεύτηκε όχι μόνο στον ελληνικό, αλλά και στον διεθνή Τύπο αποσπώντας εγκωμιαστικά σχόλια. Αλήθεια πόσοι δουλεύουν για να βγει ένα τέτοιο «έργο τέχνης» που απαιτεί λεπτομερή σχεδιασμό; Ποιο ήταν το καλύτερο κοπλιμέντο και από ποιον ακούστηκε;

«Στις αρχές της εβδομάδας πριν από το ματς κάνουμε ένα μίτινγκ με το σχεδιαστικό σχήμα και μελετάμε τον αντίπαλο. Όχι την ομάδα, αλλά την πόλη. Αν δείτε κόντρα στην Μπαρτσελόνα υπήρχαν πολιτισμικά, θρησκευτικά, πολεοδομικά στοιχεία. Δεν μας ενδιαφέρει μόνον ο οπαδός, αλλά κι αυτός που δεν βλέπει ποδόσφαιρο. Αυτός που ασχολείται περιστασιακά ή και καθόλου. Αυτό το κοινό είναι το target group μας.

Συνήθως το σχεδιαστικό κομμάτι διεκπεραιώνεται από τρία άτομα. Για κάθε ματς ετοιμάζουμε τρία περιβραχιόνια. Το πρώτο για τον αρχηγό, ο οποίος μπορεί να το κάνει ό,τι θέλει μετά το ματς. Να το κρατήσει, να το δώσει σε φίλο του, να το δώσει σε αντίπαλο. Το δεύτερο πηγαίνει στον πρόεδρο της αντίπαλης ομάδας. Και το τρίτο μένει στα γραφεία μας.

Εξεπλάγην όταν ήλθε ο Λιονέλ Μέσι στα αποδυτήρια της ομάδας μετά τη λήξη του ματς και ζήτησε το περιβραχιόνιο. Όταν το ζητά ο καλύτερος παίκτης του κόσμου αυτό κάτι δείχνει. Όπως ενθουσιάστηκε και ο Λαπόρτα, όταν τού το δώσαμε. Τώρα μελετάμε το ματς με τη Λεβάντε, αλλά ο στόχος είναι αυτό κόντρα στην Ατλέτικο. Είναι η πρωτοπόρος του πρωταθλήματος και θα έχει ιδιαίτερο συμβολισμό. Βάλαμε προς πώληση το περιβραχιόνιο κόντρα στην Μπαρτσελόνα. Ήταν η πρώτη φορά που το κάναμε. Πριν καν συμπληρωθεί μία εβδομάδα έχουμε 50.000 παραγγελίες!».

Καλό το ρομαντικό σκέλος, αλλά τι οικονομικό αντίκτυπο έχει η πρωτοβουλία αυτή; Γεννώνται έσοδα κι αν ναι πως;

"Έχει αντίκτυπο. Πρώτα από όλα με πήρατε εσείς από την Ελλάδα, με πήραν από την Equipe. Καταλαβαίνω ότι η Ουέσκα είναι γνωστή στην Ελλάδα επειδή παίζει ο Δημήτρης (Σιόβας), αλλά ακούστηκε το όνομα της ομάδας και της πόλης σας στη χώρα. Πάμε και στο οικονομικό.

Από τότε που το ξεκινήσαμε διαπιστώσαμε μια μεγάλη αύξηση τόσο στους λογαριασμούς στα social media, όσο και στην επίσημη σελίδα της ομάδας. Αυτό σημαίνει έλευση νέων χορηγών, νέων διαφημίσεων και άρα χρήματα. Υπάρχουν στατιστικά στοιχεία γι' αυτά».

Το περιβραχιόνιο κόντρα στην Έιμπαρ

Θα έκανε η Ουέσκα ένα ξεχωριστό περιβραχιόνιο για μία ελληνική ομάδα σε περίπτωση που την αντιμετώπιζε σε φιλική αναμέτρηση; Τι θα ήταν;

«Μακάρι να μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε σε κάποιο φιλικό τον Ολυμπιακό και τον ΠΑΟΚ. Είναι αυτονόητο ότι θα ετοιμάζαμε κάτι ξεχωριστό. Κάτι που θα είχε σχέση όχι μόνο με την ομάδα, αλλά και με την ιστορία του Πειραιά ή της Θεσσαλονίκης ή κάποιας άλλης ομάδας αντίστοιχα».

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

 

Τελευταία Νέα