TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • BUNDESLIGA
  • ΤΕΛΙΚΟ

    ΦΡAΙΜΠΟΥΡΓΚ 0

    vs

    ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ 1

  • ΒΟΛΦΣΜΠΟΥΡΓΚ -

    vs

    ΑΙΝΤΡΑΧΤ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ -

  • ΣAΛΚΕ -

    vs

    ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ -

  • ΧΕΡΤΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ -

    vs

    ΑΟΥΓΚΣΜΠΟΥΡΓΚ -

  • ΜAΙΝΤΖ -

    vs

    ΧΟΦΕΝΧΑΙΜ -

  • ΜΠAΓΕΡΝ -

    vs

    ΦΟΡΤΟΥΝΑ ΝΤΙΣΕΛΝΤΟΡΦ -

  • ΓΚΛAΝΤΜΠΑΧ -

    vs

    ΟΥΝΙΟΝ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ -

  • ΠAΝΤΕΡΜΠΟΡΝ 07 -

    vs

    ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ -

  • ΚΟΛΩΝΙΑ -

    vs

    ΛΕΙΨΙΑ -

  • ΤΕΛΙΚΟ

    ΛΕΙΨΙΑ 2

    vs

    ΧΕΡΤΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ 2

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Η ΠΑΟΚ-mania στα social media! (pics & vids)

Η ΠΑΟΚ-mania στα social media! (pics & vids)

Τα social media αποτελούν, πλέον, αναπόσπαστο κομμάτι όχι μόνο της λειτουργίας, αλλά και της ταυτότητας ενός συλλόγου. Ο ΠΑΟΚ «παίζει μεγάλη μπάλα» και εκπλήσσει τους πάντες με τη «δράση» του σε Facebook, Twitter, Instagram, YouTube. Εκεί, όπου σχεδόν ένα εκατομμύριο κόσμος τον «ακολουθεί πιστά»!

Η σημασία των social media έχει ξεπεράσει την απλή επικοινωνία, που αποτελεί ακόμα βασικό συστατικό της επιτυχίας, καθώς συνεισφέρουν σε μεγάλο βαθμό και στη διεύρυνση της οπαδικής βάσης, όπως και στην εμπορική εκμετάλλευση, προσφέροντας νέους τρόπους εσόδων. Η ταύτιση του κόσμου έχει αποδειχθεί εντυπωσιακή. Οι διάφορες πλατφόρμες (Facebook, Twitter, Instagram οι κυριότερες) προσφέρουν διαφορετικές δυνατότητες, αρκεί να μπορείς να τις εκμεταλλευτείς.

0% Γκανιότα* & Συναρπαστικά Ειδικά Στοιχήματα στη Novibet * Αφορά την επιλογή «Νικητής Αγώνα» σε επιλεγμένα παιχνίδια πριν την έναρξη''.

«Τα Social Media, πλέον, αποτελούν ίσως το ισχυρότερο χαρτί που έχει στα χέρια της μια ομάδα μετά τους ίδιους τους ποδοσφαιριστές της και μπορούν να φέρουν έσοδα που μέχρι πρόσφατα ουδείς υπολόγιζε» είπε ο υπεύθυνος New Media του ΠΑΟΚ, Παναγιώτης Αρωνιάδης και συνέχισε: «Είναι χαρακτηριστικό πως ο Κριστιάνο Ρονάλντο βγάζει περισσότερα χρήματα από το Instagram παρά από τη Γιουβέντους. Το θέμα, όμως, για εμάς δεν είναι πρωτίστως το οικονομικό. Τα Social Media αποτυπώνουν το χαρακτήρα της κάθε ομάδας. Τα ειδικά χαρακτηριστικά της, την προσέγγιση του αθλήματος, τη φιλοσοφία της, το χιούμορ και την πίκρα της. Επίσης, είναι ένας άμεσος και δημιουργικός τρόπος να επικοινωνείς με το κοινό σου.

Γι’ αυτό και οι περισσότεροι σύλλογοι πλέον έχουν γίνει κατά κάποιο τρόπο εταιρείες παροχής περιεχομένου. Η Μπάγερν για παράδειγμα ίδρυσε όντως δική της εταιρία παραγωγής που δημιουργεί και πουλά το περιεχόμενό της σε άλλους οργανισμούς. Η La Liga αριθμεί πάνω από 100 εργαζομένους για την ψηφιακή της ανάπτυξη. Είναι το μεγαλύτερο τμήμα της. Το Facebook επενδύει τεράστια ποσά για τη μετάδοση αγώνων. Το Netflix συνεργάζεται με ομάδες όπως η Γιουβέντους και η Μπόκα Τζούνιορς για σειρά ντοκιμαντέρ. Η ταινία της Μάντσεστερ Σίτι για τον Γκουαρντιόλα κόστισε σχεδόν 10 εκατ. ευρώ στο Amazon. Τα Social Media και οι ψηφιακές παροχές αποτελούν μια ραγδαία αναπτυσσόμενη βιομηχανία κι εμείς δεν θέλουμε να μείνουμε πίσω».

Τα νούμερα του ΠΑΟΚ στα social media ζαλίζουν, ευχάριστα, τους ανθρώπους του, ενώ η συνεχής άνοδος του, σε όλους τους τομείς και η ισχυροποίηση του brand name του, αποτυπώνεται στις μεγάλες διεθνείς συμφωνίες που κλείνει όπως με την Panini και την πλατφόρμα Dugout.

Στη Μικράς Ασίας έχουν αντιληφθεί και γνωρίζουν πολύ καλά πως δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να προσφέρεις περιεχόμενο άμεσα και σε τέτοια έκταση για 24 ώρες τη μέρα. Ξέρουν καλά ότι τα social media βοηθούν πολύ στο να χτίσει μια ομάδα επαφές με τους οπαδούς, ειδικά εκείνους που ζουν εκτός Ελλάδας, με τον «Δικέφαλο» να έχει μια διευρυμένη βάση οπαδών στο εξωτερικό.

«Ο κόσμος θέλει να έχει συνέχεια την ομάδα κοντά του. Να ενημερώνεται και ν’ αναπνέει τη μυρωδιά των αποδυτηρίων. Να νιώθει μέλος μιας οικογένειας, ακόμα κι αν δεν έχει καν τη δυνατότητα να έρθει στο γήπεδο. Αυτή τη στιγμή το περιεχόμενο που αφορά το παρασκήνιο είναι το πλέον δημοφιλές. Γι’ αυτό κι εμείς στον ΠΑΟΚ έχουμε επιλέξει να γίνουμε περισσότερο εξωστρεφείς απ’ ότι έχει συνηθίσει ο μέσος Έλληνας φίλαθλος. Η παραγωγή ενός ντοκιμαντέρ όπου ο κόσμος έχει τη δυνατότητα ν’ ακούσει τον προπονητή να μιλά στους παίκτες του πριν από έναν τελικό Κυπέλλου, η παρουσίαση της ανθρώπινης πλευράς των ποδοσφαιριστών ήταν νομίζω ένα μεγάλο στοίχημα. Κερδισμένο».

Η «ΜΑΧΗ» ΤΩΝ SOCIAL MEDIA

Αυτή η εξωστρέφεια και η πολιτική παροχής πρωτογενούς περιεχομένου χωρίς ιδιαίτερο φιλτράρισμα που θα το καθιστούσε υποκριτικό, φέρνει και τ’ ανάλογα αποτελέσματα. Οι «ασπρόμαυροι», επί τρεις συνεχόμενους μήνες, την περασμένη Άνοιξη κέρδισαν κατά κράτος τη «μάχη» των social media από Ολυμπιακό και ΑΕΚ. Πιο συγκεκριμένα οι επίσημοι λογαριασμοί του στις τρεις κύριες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Instagram), είχαν 1.009.630 επισκέψεις/αλληλεπιδράσεις (η μέτρηση γίνεται από το «Deportes & Finanzas» που μετράει τα δεδομένα και παρουσιάζει ανά μήνα στατιστικά στοιχεία από τη «δράση» των ομάδων στα social media) τον Απρίλιο του 2018, με τον Ολυμπιακό να ακολουθεί σε 965.567 και την ΑΕΚ να είναι στην τρίτη θέση με 962.344. Ακόμα καλύτερα ήταν τα νούμερα τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, όπου ο «Δικέφαλος» έφτασε να έχει 1.109.360 αλληλεπιδράσεις, εξαιτίας και των γεγονότων στα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ, που τελικά του στέρησαν τον τίτλο του πρωταθλητή.

Κανείς δεν ξεχνάει την έρευνα της Marca στα τέλη του Αυγούστου, που σήκωσε θύελλα αντιδράσεων, εμφανίζοντας τον ΠΑΟΚ ως την πιο δημοφιλή ομάδα στην Ελλάδα, πάνω από παραδοσιακές δυνάμεις, όπως ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ. Η ουσία της έρευνας αφορούσε την αλληλεπίδραση των συλλόγων, ανάμεσα τους ήταν ομάδες όπως η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μπαρτσελόνα, η Λίβερπουλ, η Γιουβέντους, η Άρσεναλ, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, στα social media, εκεί όπου όντως οι «ασπρόμαυροι» της Θεσσαλονίκης είναι πρώτοι και με διαφορά, σ’ ότι αφορά τη δημοφιλία τους.

Ο ΠΑΟΚ εκμεταλλεύεται τη δύναμη του στα social media γι’ αυτό και οι καλοκαιρινές μεταγραφές του ανακοινώθηκαν επίσημα μέσα από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, μ’ έναν πρωτοποριακό αν μη τι άλλο τρόπο.

Το ίδιο έγινε και με τις επίσημες εμφανίσεις, αλλά και τα εισιτήρια διαρκείας της ομάδας και η απήχηση ήταν άκρως εντυπωσιακή. Απήχηση που ανάγκασε πολλές ομάδες ν’ ακολουθήσουν αυτή την προσπάθεια, ν’ ασχοληθούν περισσότερο και πιο συστηματικά με τα Social Media και την παραγωγή περιεχομένου και ν’ ανεβάσουν τα δικά τους νούμερα και τον ανταγωνισμό.

O ΠΑΟΚ ΣΤΟ FACEBOOK

Η δύναμη πυρός του ΠΑΟΚ και των περισσοτέρων συλλόγων συνεχίζει να είναι το Facebook. Οι «ασπρόμαυροι» έχουν φτάσει να απαριθμούν 485.000 «φίλους» στην επίσημη σελίδα της ομάδας, όπου οι εκπλήξεις, τα δώρα και οι ζωντανές συνδέσεις δίνουν άλλον αέρα στο κομμάτι της αλληλεπίδρασης. 

ΠΑΟΚ ΚΑΙ INSTAGRAM

Στην πλατφόρμα του Instagram ,«η πιο ενεργή και ενωμένη οικογένεια μεγαλώνει» κι ο «Δικέφαλος» έφτασε να απαριθμεί 151.000 followers (ακόλουθους) πρωτοπορώντας και σ’ αυτό το κομμάτι των social media. Αν δεν το έχετε προσέξει όλες οι εικόνες του ΠΑΟΚ, από το Δεκέμβριο του 2016, είναι ασπρόμαυρες! Τα χρώματα, τα φίλτρα και τα εφέ έχουν καταργηθεί και μόνο για τις ανάγκες των media της UEFA οι αναρτήσεις γίνονται έγχρωμες.

«Το… φωτογραφικό άλμπουμ του Δικεφάλου στα Social Media πρέπει να είναι ασπρόμαυρο. Σαν τον ΠΑΟΚ. Ενστερνιζόμενο τη φιλοσοφία και την καρδιά του συλλόγου. Την πλήρη αντίθεση. Την απόλυτη σιωπή. Την εκκωφαντική ένταση. Τα άκρα», είναι η απάντηση σε μια ακόμη πρωτοποριακή ιδέα.

ΠΑΟΚ ΚΑΙ TWITTER

Ο «Δικέφαλος» πρόσφατα ξεπέρασε τους 50.000 followers (ακόλουθους) στο twitter, εκεί όπου πραγματικά υπάρχουν πολλά «τιτιβίσματα» με υψηλό αίσθημα του χιούμορ, γεγονός που δεν περνάει απαρατήρητο από τον κόσμο των social media.

Υπάρχουν στιγμές, ακόμη και κατά τη διάρκεια των αγώνων, όπου η ΠΑΕ ΠΑΟΚ δίνει ρεσιτάλ στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το «τιτίβισμά» της για τις ντρίμπλες του Αντρέ Βιεϊρίνια πάνω στον αμυντικό της ΑΕΛ, Νίκολα Ζίζιτς.

Οι διαχειριστές των «ασπρόμαυρων» social media δεν δίστασαν να ανοίξουν «διάλογο» με την UEFA πριν από το δεύτερο αγώνα κόντρα στην Μπενφίκα για τα πλέι οφ του Τσάμπιονς Λιγκ, ενώ άκρως πρωτότυπος ήταν ο τρόπος με τον οποίο παρουσίασαν τη μεταγραφή του Αλίν Τόσκα ζητώντας την γνώμη της… Μπέτις από την οποία θα αποκτούσαν τον  Ρουμάνο αμυντικό.

ΠΑΟΚ ΚΑΙ DUGOUT

Από τον περασμένο Απρίλιο ο «Δικέφαλος» ξεκίνησε την συνεργασία του με την ψηφιακή πλατφόρμα «Dugout». Εγινε η πρώτη ελληνική ομάδα -και η 76η συνολικά- που επιλέχθηκε να προστεθεί στο… ρόστερ της Dugout, που είναι η πρώτη αμιγώς ποδοσφαιρική πλατφόρμα η οποία κι ανήκει στους κορυφαίους συλλόγους στον κόσμο. O ΠΑΟΚ  φιγουράρει δίπλα σε Μπαρτσελόνα, Ρεάλ Μαδρίτης, Γιουβέντους, Μάντσεστερ Σίτι, Παρί Σεν Ζερμαίν και τα υπόλοιπα μεγαθήρια του ποδοσφαίρου προσφέροντας αποκλειστικό περιεχόμενο στο οποίο έχουν πρόσβαση φίλοι του ποδοσφαίρου απ’ όλο τον κόσμο.

Κι αυτή η συνεργασία εντάχθηκε στο πλαίσιο της διαρκούς ανάπτυξης του ΠΑΟΚ σε όλους τους τομείς και στην προκειμένη περίπτωση σ’ αυτόν των New Media. Ο ΠΑΟΚ, άλλωστε, έγινε η πρώτη ελληνική ομάδα που έχει την τιμή να συμμετέχει σε ένα φιλόδοξο και καινοτόμο project το οποίο σημειώνει μεγάλη επιτυχία.

Παράλληλα, οι άνθρωποι της ομάδας τολμούν και ανοίγουν την πόρτα των αποδυτηρίων. Βάζουν τον κόσμο του στα ενδότερα της, σε μια προσπάθεια να τον φέρουν ποιο κοντά του, να τον κάνουν να αισθανθεί μέλος της. Θέλετε πχ. να μάθετε ποιος είναι ο DJ του ΠΑΟΚ; Ποιος λαμβάνει… κλήσεις από τη fashion police? Ποιος κάνει τις πλάκες και ποιος είναι ο σοβαρός της υπόθεσης; Υπάρχουν, πλέον, όλες οι απαντήσεις… φόρα παρτίδα!

Πρόσφατα ο Αντρέ Βιεϊρίνια, μέσω της πλατφόρμας Dugout, έβαλε τον κόσμο της ομάδας μέσα στ’ αποδυτήρια του ΠΑΟΚ, σε μια μίνι συνέντευξη, που δεν αφορούσε το ποδόσφαιρο, αλλά τα παρασκήνια του.

ΠΑΟΚ ΚΑΙ PAOK TV - YOUTUBE

Σημαντικό εργαλείο αποδεικνύεται και το επίσημο κανάλι των «ασπρόμαυρων» στο YouTube. Εκεί, όπου οι 82.482 συνδρομητές μπορούν να δουν ζωντανά όλες τις συνεντεύξεις Τύπου, τις εκτός γηπέδων εκδηλώσεις της ομάδας, αφιερώματα, backstage, προπονήσεις και δηλώσεις των πρωταγωνιστών. 

Επίσης, ο ΠΑΟΚ είναι η μοναδική ομάδα που έχει κάνει το βήμα προς την ΟΤΤ (Over the top) τηλεόραση μέσα από το PAOK TV. Η πλατφόρμα του ΠΑΟΚ προς το παρόν δίνει η δυνατότητα στους φίλους του «Δικεφάλου» σε όλο τον πλανήτη (εκτός από Ελλάδα, Κύπρο και Αλβανία), να μπορούν να παρακολουθήσουν ζωντανά τις αναμετρήσεις της ομάδας στο ελληνικό πρωτάθλημα και παράλληλα είναι έτοιμη να «πουλήσει» εικόνα και να κάνει τη δική της παραγωγή αγώνων αν ποτέ προκύψει πρόβλημα με τα τηλεοπτικά δικαιώματα και τα κανάλια.

Παράλληλα, οι άνθρωποι των «ασπρόμαυρων» social media όλο το καλοκαίρι φρόντισαν με τα καταπληκτικά promo video πριν από τους ευρωπαϊκούς αγώνες τους να δίνουν άλλο χρώμα στις αναμετρήσεις.

ΠΑΟΚ ΚΑΙ MINI MOVIE

Οι «ασπρόμαυροι» προχώρησαν ένα βήμα παρακάτω, υποχρεώνοντας επί της ουσίας τις υπόλοιπες ομάδες να τους ακολουθήσουν, με τη mini movie που δημιούργησαν με αφορμή τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας τον περασμένο Μάιο στο ΟΑΚΑ.  Ένα ντοκιμαντέρ διάρκειας σαρανταπέντε λεπτών, που γεμίζει με ωραία συναισθήματα τους φίλους του ΠΑΟΚ, πετυχαίνοντας να αφήσει άριστες εντυπώσεις.

Το ντοκιμαντέρ είναι μια ωραία αφήγηση της ιστορίας που γράφτηκε όχι μόνο το βράδυ της 12ης Μαίου στο χορτάρι του ΟΑΚΑ, αλλά και μια εβδομάδα νωρίτερα, με την προετοιμασία στη Θεσσαλονίκη, το ταξίδι στην Αθήνα και την ανυπομονησία των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ να αποδείξουν μέσα στο γήπεδο, ότι αυτοί είναι οι καλύτεροι!

Ακολούθησε και η δεύτερη mine movie, αυτή για το φετινό ευρωπαϊκό ταξίδι της ομάδας, που μπορεί να μην είχε «χάπι εντ», αλλά πέρασε τα μηνύματα της, παρακολουθώντας την ομιλία του Ραζβάν Λουτσέσκου προς τους ποδοσφαιριστές του, λίγα μόλις λεπτά μετά τον αποκλεισμό από τους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ.

ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΙ

Οι χορηγοί και οι διαφημιστές ξέρουν ποια πόρτα θα χτυπήσουν βλέποντας τον έξυπνο χειρισμό και την απήχηση των «ασπρόμαυρων» social media. Η KIA Motors, βασικός χορηγός του Europa League και τo Dugout επέλεξαν τον ΠΑΟΚ ως την πρώτη ομάδα στην Ευρώπη που συμμετέχει στην ειδική σειρά βίντεο με τίτλο «Home Fans».

Στις αρχές Οκτωβρίου ο «Δικέφαλος» με την KIA έδωσαν την ευκαιρία σε τρεις φίλους του συλλόγου να επισκεφτούν την Τούμπα, να μπουν στ’ αποδυτήρια, να γνωρίσουν τους αγαπημένους τους παίκτες, να δουν την προπόνηση και να λάβουν μέρος στην επίσημη φωτογράφηση της ομάδας.

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι για τα επόμενα τρία χρόνια ο ΠΑΟΚ είναι ένας από τους 23 συλλόγους της συλλογής FIFA 365 που κυκλοφορεί από την Panini σε όλο τον κόσμο! Ο Δικέφαλος επιλέχθηκε να ανήκει στο… ρόστερ της ιταλικής εταιρείας, που έχει μεγαλώσει γενιές φιλάθλων μέσα από τα χαρακτηριστικά χαρτάκια της, και θα βρίσκεται δίπλα σε συλλόγους όπως η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ Μαδρίτης, η Γιουβέντους, η Ατλέτικο Μαδρίτης, η Μπάγερν, η Ίντερ και η Μπόκα Τζούνιορς.

Παράλληλα, οι παίκτες του ΠΑΟΚ θα υπάρχουν και στην online συλλογή ADRENALYN. Οι, κάθε ηλικίας, φίλοι του ΠΑΟΚ θα έχουν τη δυνατότητα να κατεβάσουν την ειδική εφαρμογή Adrenalyn FIFA 365 (Android | iOS), ν’ αποκτήσουν την κάρτα των αγαπημένων τους παικτών και να συμπληρώσουν την ομάδα του ΠΑΟΚ εντελώς δωρεάν.

ΟΤΑΝ ΤΑ SOCIAL MEDIA… «ΚΑΙΝΕ»

Τα social media έχουν μπει στη ζωή και στην καθημερινότητα όλων μας αγγίζοντας και το κομμάτι των ποδοσφαιριστών. Οι περισσότεροι παίκτες του «Δικεφάλου» λατρεύουν το Instagram, ενώ υπάρχει και το… φαινόμενο Ουάρντα, που από μόνος του κερδίζει όλον τον ΠΑΟΚ! Ο Αιγύπτιος έχει 1,8 εκατομμύρια followers (ακολούθους) στο Instagram, 1,2 εκατομμύρια followers (ακολούθους) στο twitter και… μόλις 183.000 «φίλους» στο Facebook.

Πάντως, ο Ουάρντα βρέθηκε αντιμέτωπος με τη λαίλαπα των social media και «κάηκε» από την αλόγιστη χρήση του, το καλοκαίρι του 2017, όταν δύο-τρία μηνύματά του στο Instagram αποτέλεσαν την αιτία να βρεθεί εκτός της πορτογαλικής Φεϊρένσε. Αυτό δεν ήταν το μοναδικό κρούσμα γύρω από τον ΠΑΟΚ, με αρκετές περιπτώσεις (Κάτσε, Τζαβέλλας, Κλάους, Δ. Κωνσταντινίδης) να έχουν απασχολήσει έντονα την ομάδα, σε σημείο να τιμωρούνται οι ποδοσφαιριστές λόγω της κακής χρήσης των social media.

Η ΠΑΕ αποφάσισε να λάβει μέτρα τιμωρώντας με πρόστιμο 3.000 ευρώ έξι ποδοσφαιριστές για ένα… like, οι Κουλούρης, Πούγγουρας, Πέλκας, Μυστακίδης, Κάτσε και Σιαμπάνη, έδειξαν με την κίνησή τους να πατήσουν την… καρδούλα στο Instagram ότι αποδεχόντουσαν ένα σχόλιο του Γιώργου Τζαβέλλα, το οποίο είχε έμμεσο αποδέκτη τον τότε προπονητή του «Δικέφαλου», Βλάνταν Ίβιτς.

Μάλιστα, εξαιτίας εκείνου του ομαδικού γεγονότος, οι άνθρωποι της διοίκησης οργάνωσαν ειδικό σεμινάριο για όλους τους παίκτες του ΠΑΟΚ, ενώ στον εσωτερικό κανονισμό του συλλόγου προστέθηκε άρθρο που προβλέπει κυρώσεις σε ανάλογες περιπτώσεις.

Επόμενα Άρθρα

O Oλυμπιονίκης που αφιέρωσε τη ζωή του στην ειρήνη!

O Oλυμπιονίκης που αφιέρωσε τη ζωή του στην ειρήνη!

Ο Ζοέλ Μπουζού, ιδρυτής και πρόεδρος του Peace and Sports, μιλάει στo Gazzetta Weekend Journal για τον τρόπο που ο αθλητισμός μπορεί να προωθήσει την ειρήνη και εξηγεί τους λόγους που...

Το “Ποτέ πια!” του Βούκοβιτς! (vid & pics)

Το “Ποτέ πια!” του Βούκοβιτς! (vid & pics)

Το αυτογκόλ του σέρβου κεντρικού αμυντικού του Ολυμπιακού, Γιάγκος Βούκοβιτς, στον αγώνα με τον ΠΑΟΚ, συναντά με... γέφυρα το  G-Weekend, “Το κοράκι” του Έντγκαρ Άλαν Πόε!