ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΠΑΣΚΕΤ
Ο έβδομος, ο όγδοος, ο ένατος...
Ο Νίκος Παπαδογιάννης πιστεύει ότι ο Ολυμπιακός κέρδισε τον τελικό του Κυπέλλου χάρη στην ποιότητα των παικτών που κάθονταν στον πάγκο του.
- 57
Ο Νίκος Παπαδογιάννης πιστεύει ότι ο Ολυμπιακός κέρδισε τον τελικό του Κυπέλλου χάρη στην ποιότητα των παικτών που κάθονταν στον πάγκο του.
Οποιος κι αν είναι ο νικητής στα «Δύο Αοράκια», οι λογικοί άνθρωποι που αγαπάμε το μπάσκετ δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε τις συνθήκες ενός περιθωριοποιημένου τελικού. Γράφει ο Χρήστος Κιούσης.