Καμπ για τις «γοργόνες»
Το ραντεβού για τις «γοργόνες» μας ορίστηκε για την προσεχή Δευτέρα (23/4) στο κλειστό καταδυτήριο του Αγίου Κοσμά, με την ομοσπονδιακή προπονήτρια Ναταλία Τσερνέτσκα, να έχει καλέσει τις εξής αθλήτριες: Άννα Μαρία Αλεξανδρή, Βασιλική Παγώνα Αλεξανδρή, Ειρήνη Μαρία Αλεξανδρή (Νηρέας Χαλανδρίου), Μαρία Αλζιγκούζη – Κομηνέα, Μελιτίνη Δημακάκου, Μικαέλα Παναγιωτοπούλου, Ευαγγελία Παπάζογλου, Ευαγγελία Πλατανιώτη, Δέσποινα Σολωμού (ΑΝΟ Αργυρούπολης), Γιάννα Γκεοργκίεβα (ΝΟ Χανίων), Μυρτώ Καματερού, Ευαγγελία Κουτίδη, Κατερίνα Φουκαλά (ΝΟΒΑ), Σοφία Σαραντίδη (ΝΟ Βουλιαγμένης).
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
