Σε παμπ είδε το Γαλλία-Βέλγιο ο Τσίπρας (pic)
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Σε λονδρέζικη παμπ είδε τον πρώτο ημιτελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου ανάμεσα σε Γαλλία και Βέλγιο ο Αλέξης Τσίπρας.
O πρωθυπουργός ήταν χθες Τρίτη στη βρετανική πρωτεύουσα για τη Σύνοδο των Δυτικών Βαλκανίων.
Όπως ανέβασε και ο ίδιος στον λογαριασμό του στο instagram: