Αγρίνιο: Άνοιξε η άσφαλτος και «κατάπιε» αυτοκίνητο
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε την Τρίτη (16/2), καθώς στην οδό Μαρίνου Αντύπα στο Αγρίνιο, άνοιξε η γη!
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το agriniosite.gr, μεγάλη λαχτάρα έπαθε διερχόμενος οδηγός ΙΧ, καθώς ενώ βρισκόταν εν κινήσει άνοιξε η άσφαλτος και στην κυριολεξία κατάπιε το αυτοκίνητό του.
Ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός εκτός από την... τρομάρα που πήρε ο οδηγός!
Δείτε φωτογραφίες


Πηγή: reader.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Πανελλαδικές 2026: Δίδυμα αδέλφια ξεπέρασαν σοβαρή περιπέτεια υγείας και έγραψαν πάνω από 19.000 μόρια
- Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση παράνομου τζόγου: Στο μικροσκόπιο λογαριασμοί με πάνω από 3 εκατ. followers
- Τέλος ο β' γύρος για την εκλογή δημάρχων: Ψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης