Δεύτερος θάνατος από κορονοϊό στην Ελλάδα
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Το πρωί του Σαββάτου καταγράφηκε και ο δεύτερος θάνατος από κορονοϊό στην Ελλάδα.
Τον δεύτερο νεκρό της μετράει η Ελλάδα από τον κορονοϊό...
Πρόκειται για έναν ηλικιωμένο άνδρα, πληροφορίες αναφέρουν ότι ήταν 90 ετών ο οποίος κατέληξε μετά από σοβαρές επιπλοκές πνευμονίας που του προκάλεσε ο Covid-19 στο Μποδοσάκειο Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Θυμίζουμε οτι το πρώτο θύμα ήταν ένας 66χρονος συνταξιούχος στην Πάτρα, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή τα ξημερώματα της Πέμπτης στην Πάτρα.