Προχωρά σε αποκλεισμό της «εθνικής καρμανιόλας» Πατρών-Πύργου ο δήμος Πάτρας

Gazzetta team
Προχωρά σε αποκλεισμό της «εθνικής καρμανιόλας» Πατρών-Πύργου ο δήμος Πάτρας
Ο δήμος Πάτρας θα κλείσει στις 11 το πρωί της Τρίτης την εθνική οδό Πατρών-Πύργου στο ύψος της Βιομηχανικής Ζώνης, μετά τα αλλεπάλληλα θανατηφόρα τροχαία σε αυτό τον δρόμο «καρμανιόλα».

Στον αποκλεισμό της εθνικής οδού Πατρών-Πύργου, την Τρίτη, 21 Ιανουαρίου, στις 11 το πρωί, στον κόμβο της Βιομηχανικής Ζώνης (ΒΙΠΕ), προχωρά ο δήμος Πάτρας, μετά τα αλλεπάλληλα θανατηφόρα τροχαία σε αυτό τον δρόμο «καρμανιόλα».

Σε σχετική ανακοίνωση, η δημοτική αρχή της Πάτρας αναφέρει:

«Όχι άλλο αίμα στην "εθνική καρμανιόλα" για τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων.

Τέρμα στα λόγια και στις υποσχέσεις.

Είναι η ώρα του αγώνα.

Όλοι στον αποκλεισμό της Πατρών-Πύργου την Τρίτη, 21 Γενάρη, στις 11 το πρωί, στον κόμβο της Βιομηχανικής Ζώνης (ΒΙ.ΠΕ.).

Τώρα έναρξη των εργασιών κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου χωρίς διόδια.

Νότια Χάραξη για την προστασία των οικισμών και του περιβάλλοντός τους.

Ο Δήμος Πατρέων διαχρονικά διεκδικεί από όλες τις κυβερνήσεις την κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα. Αυτό το έργο θα μπορούσε μέχρι σήμερα να είχε κατασκευαστεί και να το χρησιμοποιούμε με ασφάλεια χωρίς να χάνονται στην άσφαλτο ανθρώπινες ζωές.

Όμως ο ανταγωνισμός των μεγαλοεργολάβων για το ποιος θα κερδίσει από την κατασκευή και την λειτουργία του, και η λογική "κόστους-οφέλους" καθυστερούν για δεκαετίες το έργο με τραγικές συνέπειες.

Ο σχεδιασμός της Πατρών-Πύργου καταστρέφει οικισμούς και χωριά και υποβαθμίζει τη ζωή των κατοίκων και το περιβάλλον.

Για αυτό διεκδικούμε τη Νότια Χάραξη της εθνικής οδού Πατρών-Πύργου από την περιοχή του Μιντιλόγλιου και πέραν της Κάτω Αχαΐας, για να μην καταστραφεί η υπάρχουσα οικιστική δομή, να μην τριχοτομηθούν οι περιοχές από τις οποίες περνά, να μην έχουμε περιβαλλοντική και αισθητική υποβάθμιση.

Ο νέος σύγχρονος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου είναι αναγκαίος, γιατί καλύπτει τις λαϊκές ανάγκες και πρέπει άμεσα να ξεκινήσει η κατασκευή και η ολοκλήρωσή του και να αποδοθεί στη χρήση του χωρίς διόδια».