Τα Burger King «φοράνε» μεγάλες κορώνες στους πελάτες τους για να τηρούν τις αποστάσεις (pic)

Gazzetta team
Τα Burger King «φοράνε» μεγάλες κορώνες στους πελάτες τους για να τηρούν τις αποστάσεις (pic)
Τα Burger King έφτιαξαν τη λεγόμενη «κορώνα κοινωνικής απόστασης», για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να διατηρούν τη μεταξύ τους απόσταση των δύο μέτρων.

Όσοι επιλέγουν στη Γερμανία να φάνε στα Burger King δεν θα ανησυχούν, πλέον, για το πώς θα τηρήσουν τις αποστάσεις από τους άλλους πελάτες, αφού η εταιρεία έφτιαξε τη λεγόμενη «κορώνα κοινωνικής απόστασης». Ένα τεράστιο «καπέλο» ουσιαστικά, το οποίο περισσότερο μοιάζει με σομπρέρο, και διασφαλίζει ότι οι άνθρωποι απέχουν δύο μέτρα ο ένας από τον άλλον ανά πάσα στιγμή. Η κορώνα, να θυμίσουμε, είναι το σήμα κατατεθέν των Burger King.

Η εν λόγω καινοτομία, φυσικά, έρχεται, καθώς ο «γίγαντας» των μπέργκερ αρχίζει να ανοίγει ξανά τα εστιατόριά του μετά από εβδομάδες λόγω του lockdown για τον κορονοϊό.

Μιλώντας στο Business Insider, εκπρόσωπος των Burger King είπε ότι ήταν ένας «παιχνιδιάρικος τρόπος, για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να παραμείνουν ασφαλείς». Δήλωσε: «Θέλαμε να ενισχύσουμε τους κανόνες υψηλών προδιαγραφών ασφάλειας και υγιεινής που ακολουθούν τα εστιατόρια BK. Η κορώνα της κοινωνικής απόστασης ήταν ένας διασκεδαστικός και παιχνιδιάρικος τρόπος, για να υπενθυμίσουμε στους καλεσμένους μας να τηρούν τις κοινωνικές αποστάσεις, ενώ απολαμβάνουν το φαγητό τους στα εστιατόρια μας».

Αλλά αυτή δεν είναι η πρώτη έξυπνη ιδέα των ΒΚ. Στην Ιταλία, για παράδειγμα, οι επισκέπτες μπορούν να αγοράσουν το ''Social Distancing Whopper'', το οποίο έρχεται με περισσότερο κρεμμύδι από το συνηθισμένο γεύμα. Φυσικά η ιδέα είναι ότι η μυρωδιά θα αναγκάσει τους ανθρώπους να μην έρχονται πολύ κοντά. Θα μπορούσαμε να κάνουμε και εμείς κάτι αντίστοιχο, αλλά με τζατζίκι ή -ακόμη χειρότερα- σκορδαλιά.