+slo-gun

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Kόμπι Μπράιαντ: O τελευταίος διάλογος με το κέντρο ελέγχου και οι συνθήκες οπτικής πτήσης (vid)

Kόμπι Μπράιαντ: O τελευταίος διάλογος με το κέντρο ελέγχου και οι συνθήκες οπτικής πτήσης (vid)

Kόμπι Μπράιαντ: O τελευταίος διάλογος με το κέντρο ελέγχου και οι συνθήκες οπτικής πτήσης (vid)

H Jennifer Homendy του NTSB αποκάλυψε τις λεπτομέρειες κάτω από τις οποίες έγινε το τραγικό ατύχημα του Κόμπι Μπράιαντ.

Τις λεπτομέρειες σχετικά με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το τραγικό ατύχημα που στοίχισε την ζωή στον Κόμπι Μπράιαντ, στην κόρη του Τζιάνα και σε άλλα 7 άτομα, γνωστοποίησε το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (National Transportation Safety Board)...

Όπως είπε η Jennifer Homendy, το ελικόπτερο του Black Mamba είχε ενημερώσει το κέντρο ελέγχου πως ανέβαινε ψηλότερα, προκειμένου να αποφύγει την πυκνή ομίχλη που υπήρχε στην περιοχή, όμως έκτοτε δεν υπήρξε άλλη επικοινωνία.

Αυτό έγινε στις 9:45 τοπική ώρα, με τους ελεγκτές να ζητούν από τον πιλότο να τους πει τι σχεδιάζει να κάνει, χωρίς ωστόσο να πάρουν απάντηση, με το ραντάρ να δείχνει πως το Sikorsky S-76B  έφτασε στα 2.300 πόδια πριν ξεκινήσει μία αριστερή κατηφορική στροφή προς το σημείο της πτώσης...

«Από την πρόσκρουση στο έδαφος το ελικόπτερο έσπασε σε κομμάτια, δημιουργώντας ένα πεδίο με συντρίμμια που εκτείνεται σε μία απόσταση 150 με 180 μέτρα. Στην μία πλευρά του λόφου στο Καλαμπάσας είναι το σημείο της πτώσης. Ένα κομμάτι της ουράς είναι κάτω από τον λόγο, ενώ ένα άλλο είναι στην αριστερή του πλευρά», τόνισε μεταξύ άλλων η Jennifer Homendy.

Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό το Sikorsky S-76B πήγαινε στον προορισμό του υπό κανόνες οπτικής πτήσης, οι οποίες επιτρέπουν σε έναν πιλότο να πετάξει σε κακές καιρικές συνθήκες διατηρώντας όμως στενή επικοινωνία με τους ελεγκτές. Η άδεια από τον κέντρο ελέγχου είναι αρκετά φυσιολογική, όμως δεν είναι κάτι που συνιστάται συχνά, όπως ειπώθηκε από την εκπρόσωπο του NTSB.

Σύμφωνα λοιπόν με την επικοινωνία που είχαν, από τον κέντρο ελέγχου ενημέρωσαν το ελικόπτερο πως υπήρχε καθυστέρηση λόγω κίνησης και έτσι το Sikorsky S-76B έκανε για 12 λεπτά κύκλους, μέχρι να λάβει το ΟΚ να συνεχίσει με κανόνες οπτικής πτήσης.

Όπως αναφέρει το TMZ το συγκεκριμένο ελικόπτερο δεν είχε μαύρο κουτί, καθώς δεν προβλεπόταν κάτι τέτοιο, όμως ήταν εξοπλισμένο με ένα iPad που χρησιμοποιείται για το δρομολόγιο των πτήσεων, τις καιρικές συνθήκες και άλλα απαραίτητα στοιχεία. 

Μάλιστα, οι αρχές ζητούν από κοινό φωτογραφίες από τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν εκείνη την ημέρα στην περιοχή, προκειμένου να αποκτήσουν μία καλύτερη εικόνα...