Στην Κω θα κάνουν δημοψήφισμα για τη δημιουργία hotspot
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Με την απόλυτη πλειοψηφία των δύο τρίτων υπερψηφίστηκε στο δημοτικό συμβούλιο της Κω η πρόταση του δημάρχου Γιώργου Κυρίτση για την διεξαγωγή δημοψηφίσματος, ώστε να εκφραστεί δημοκρατικά η κοινωνία σχετικά με την δημιουργία hotspots στο νησί.
Όπως αναφέρει το vimatisko.gr, ο πρόεδρος του Δ.Σ. Νίκος Μυλωνάς διαφώνησε, υποστηρίζοντας ότι το δημοψήφισμα θα διχάσει ακόμα περισσότερο την κοινωνία, χαρακτηρίζοντάς το ''λάδι στην φωτιά''.
Πηγή: iefimerida.gr