Τι συμβαίνει στους υπονόμους της Νέας Υόρκης; «Άνθρωποι-τυφλοπόντικες» μπαινοβγαίνουν στα φρεάτια
Τι συμβαίνει στους υπονόμους της Νέας Υόρκης; Είναι ένα ερώτημα στο οποίο προσπαθούν να απαντήσουν οι ντόπιοι και οι αξιωματούχοι της πόλης, καθώς οι κάμερες ασφαλείας έχουν καταγράψει μια σειρά από παράξενες θεάσεις ανθρώπων να μπαίνουν και να βγαίνουν το τελευταίο διάστημα από το αποχετευτικό σύστημα της πόλης. «Άνθρωποι-τυφλοπόντικες; Ψαράδες κροκοδείλων; Αδελφοί Μάριο;» έγραψε με χιούμορ η Washington Post, σε μία προσπάθεια να εξηγήσει το φαινόμενο.
Κάμερες ασφαλείας έχουν καταγράψει τουλάχιστον τρία περιστατικά κατά τη διάρκεια της νύχτας, όπου ομάδες ανθρώπων εισήλθαν ή εξήλθαν από σήραγγες αποχέτευσης μέσα από τις τρύπες συντήρησης σε δρόμους στο Μπρούκλιν και το Κουίνς. Σε ένα βίντεο, που τραβήχτηκε νωρίς το πρωί της Παρασκευής στην περιοχή Γουίλιαμσμπουργκ του Μπρούκλιν, μια ομάδα περίπου επτά ατόμων καταγράφηκε να βγαίνει από μια τρύπα συντήρησης στη μέση μιας διασταύρωσης, μπροστά στα μάτια των έκπληκτων οδηγών.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsbomb.gr
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Το μεγαλύτερο «fixer-upper» της Βρετανίας: Σπίτι που είχε γεμίσει με αφρό για να μην καταρρεύσει μεταμορφώθηκε μετά από ανακαίνιση 578.000 ευρώ
- Εργατολόγος προειδοποιεί: Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι όταν παραιτούνται και χάνουν χρήματα
- Η σήραγγα 2 χλμ. που θα αλλάξει την ιστορία: Ορίστηκε ημερομηνία κατασκευής της (vid)