Σύντομα το WiFi και το 5G στο Μετρό της Αθήνας
Σύντομα θα μπορούμε να μιλάμε στο κινητό και να σερφάρουμε στο διαδίκτυο όσο ταξιδεύουμε με το Μετρό της Αθήνας.
Όπως φαίνεται, μέσω του προγράμματος “WiFi4GR” θα ξεκινήσει ένα πρόγραμμα εγκατάστασης μονάδων για την υποστήριξη WiFi στους σταθμούς του Μετρό της Αθήνας, καθώς και επικοινωνία με επίγειες κεραίες κινητής τηλεφωνίας στις σήραγγες που ενώνουν τους σταθμούς.
Το έργο θα ξεκινήσει προς τα τέλη του μήνα που διανύουμε και θα συνεχίσει να επεκτείνεται, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το WiFi στους σταθμούς.
Από κει και πέρα οι δυσκολίες παραμένουν στην εγκατάσταση του εξοπλισμού στις σήραγγες, καθώς οι εργασίες πρέπει να γίνουν μόνο όταν δεν λειτουργεί το μετρό και δεν υπάρχουν δρομολόγια.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Βραζιλιάνικη οικογένεια έφτιαξε μηχανή που μετατρέπει το θαλασσινό νερό σε γλυκό: Παράγει έως και 130 λίτρα ανά ώρα
- Το 8ο Θαύμα του Κόσμου: Το υπόγειο δίκτυο των 4.000 χιλιομέτρων που κρύβεται κάτω από τη Σαχάρα
- Μπήκαν σε ξεχασμένο γκαράζ και βρήκαν ιστορικό κόσμημα του 1982 με μόλις 12 χλμ στο κοντέρ