Παραιτήθηκε ο διοικητής της αεροπορίας στρατού υποστράτηγος Κουμεντάκης (vids)

Παραιτήθηκε ο διοικητής της αεροπορίας στρατού υποστράτηγος Κουμεντάκης (vids)
Ο διοικητής της αεροπορίας στρατού, υποστράτηγος Γιώργος Κουμεντάκης υπέβαλε την παραίτησή του για το θέμα των «Σινούκ» κατά την πυρόσβεση των πυρκαγιών.

Την παραίτησή του υπέβαλε ο διοικητής της αεροπορίας στρατού υποστράτηγος Γιώργος Κουμεντάκης! Μία παραίτηση που σχετίζεται με την διαθεσιμότητα των ιπτάμενων μέσων στις πυρκαγιές που πλήττουν την Ελλάδα και μένει να διευκρινιστεί αν αυτή θα γίνει δεκτή.

Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, είναι μία εξέλιξη των τελευταίων ημερών στη διαδικασία αναζήτησης και επίρριψης ευθυνών. Το πρωί της Δευτέρας (9/8) συνεκλήθη από τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ στρατηγό Κωνσταντίνο Φλώρο, ανώτατο στρατιωτικό συμβούλιο για να διαπιστωθεί αν υπάρχουν ευθύνες στην κατάσβεση των πυρκαγιών από τα στρατιωτικά ελικόπτερα.

Ο κ. Κουμεντάκης είναι υπεύθυνος για τα «Σινούκ» εκ των οποίων 4 από τα 14 διατέθηκαν για πυρόσβεση, ενώ - για τα γνωρίζει και ο κόσμος- τα υπόλοιπα μέσα (όπως τα Καναντέρ) είναι στη δικαιοδοσία της πολεμικής αεροπορίας.

Δεν έχει ξεκαθαριστεί αν το όλο θέμα γεννήθηκε για τον αριθμό που διατέθηκαν ή για τον τρόπο που επιχείρησαν, καθώς το πρώτο σκέλος είναι ευθύνη της Πολιτικής Προστασίας, ωστόσο επειδή ζητήθηκε η μετάθεση του υποστράτηγου Κουμεντάκη στο ταμείο Εθνικής Άμυνας, το θεώρησε υποτιμητικό και έτσι υπέβαλε την παραίτησή του.

Οι ρίψεις των «Σινούκ» είναι εφάμιλλες των «Έρικσον», καθώς πάνε στοχευμένα πάνω από τις φωτιές και αδειάζουν τις δεξαμενές τους.

Ο Γιώργος Κουμεντάκης, πρώην υποδιευθυντής της ΔΑΣ, προήχθη σε Διευθυντής στην Αεροπορία Στρατού, τον Μάρτιο του 2021 μετά την αποστρατεία του υποστράτηγου Χρήστου Ηλιόπουλου,

Η Διεύθυνση Αεροπορίας Στρατού είναι αρμόδια για την εκπαίδευση, οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία των Μονάδων Αεροπορίας Στρατού (ΜΑΣ). Ειδικότερα:

  • Χειρίζεται θέματα πτητικής εκπαίδευσης χειριστών, ασφαλείας πτήσεων και κανόνων εναέριας κυκλοφορίας, σε συνεργασία με το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (ΓΕΑ) και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).Παρακολουθεί την πτητική ικανότητα και απόδωση των χειριστών.
  • Επιδιώκει την εξασφάλιση υψηλού δείκτη ασφαλείας πτήσεων και επιχειρησιακής ετοιμότητας από τις ΜΑΣ.
  • Χειρίζεται θέματα που αφορούν εξοπλιστικά προγράμματα κυρίου αεροπορικού υλικού.
  • Παρακολουθεί τα αεροπορικά υλικά των ΜΑΣ, καθώς και θέματα συντηρήσεως αυτών.
  • Υποβάλει προτάσεις για την τακτική χρησιμοποίηση των ΜΑΣ.