Σάκιτς: «Είχαμε υπερβολικό κίνητρο»
Ο Αυστριακός αμυντικός του Άρη μίλησε στα κανάλια Novasports μετά το παιχνίδι και είπε αρχικά ότι… «είχαμε υπερβολικό κίνητρο, ήμασταν βιαστικοί στο παιχνίδι μας στο πρώτο ημίχρονο με τις βαθιές μπαλιές, παρότι δεν είναι αυτό το στιλ παιχνιδιού μας. Στο δεύτερο ημίχρονο κάναμε το παιχνίδι μας παίζοντας με την μπάλα κάτω αλλά εκεί είχαμε πρόβλημα στην εκτέλεση, στην τελική προσπάθεια. Γενικά είναι δύσκολο να γυρίσεις μετά το 0-3. Δεν έχω δει το βίντεο, αλλά είναι αμφιλεγόμενα τα πέναλτι που κέρδισε η ΑΕΚ», είπε και συμπλήρωσε. «Ίσως θα έπρεπε να ελέγξουμε το κίνητρό μας γιατί μας οδήγησε σε πολλές βεβιασμένες ενέργειες».
Ο Εμάνουελ Σάκιτς κατέληξε λέγοντας ότι… «είναι πικρό αποτέλεσμα αλλά θα πρέπει να το ξεχάσουμε γρήγορα και να επιστρέψουμε στις νίκες. Δεν πρέπει να έχουμε πίεση γιατί έχουμε αποδείξει τι μπορούμε να κάνουμε».Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
