ΠΑΟΚτσήδες όλο και περισσότεροι, όλο και πιο ενεργοί…

ΠΑΟΚτσήδες όλο και περισσότεροι, όλο και πιο ενεργοί…

bet365

Ο Δημήτρης Τσορμπατζόγλου γράφει με αφορμή το τελευταίο γκάλοπ για το ποδόσφαιρο και με πολλά νούμερα και στοιχεία αποδεικνύει ότι οι ΠΑΟΚτσήδες όχι μόνο αυξάνονται σε αριθμό, αλλά κάθε χρόνο γίνονται όλο και πιο ενεργοί κοντά στην ομάδα τους.

Τα γήπεδα είναι κλειστά, οι ΠΑΟΚτσήδες όμως είναι στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας για πολλούς και διάφορους λόγους.

Αυτή την εποχή οι φίλοι του ΠΑΟΚ είναι πολύ εκνευρισμένοι με την ποδοσφαιρική τους ομάδα. Μιλάμε για… τρελά νεύρα, που λογικά προέρχονται από τα αποτελέσματα.

Είναι όμως και τόσο περήφανοι για το μπάσκετ και την διπλή προσπάθεια για να σωθεί η ΚΑΕ οικονομικά, αλλά και να ανέβει η ομάδα κοντά στις πρώτες θέσεις. Κάπως έτσι ο λαός του ΠΑΟΚ συμμετείχε στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και σε καιρό πανδημίας πέτυχε τον στόχο που είχε ορίσει η διοίκηση Χατζόπουλου.

Την Κυριακή το OPEN δημοσιοποίησε μία μεγάλη πανελλαδική έρευνα για το ποδόσφαιρο με πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία να προκύπτουν μέσα από τις απαντήσεις όσων ερωτήθηκαν. Ήταν μία έρευνα που έγινε μεταξύ των Ελλήνων φιλάθλων έπειτα από πολλά χρόνια.

Από το 2000 μέχρι το 2015 είχαν γίνει αρκετές τέτοιες έρευνες που όσον αφορά στην οπαδική προτίμηση, έβγαζαν παρόμοια αποτελέσματα. Για να θυμηθούμε τις έξι αυτές έρευνες και τι ανέδειξαν για τις πιο λαοφιλείς ελληνικές ομάδες :

1) Το 2000 η εταιρία VPRC είχε ανακοινώσει ότι στις οπαδικές προτιμήσεις είχαν:

  1. Ολυμπιακός 25.9%
  2. Παναθηναϊκός 18,1%
  3. ΠΑΟΚ 10,7%
  4. ΑΕΚ 10,4%
  5. Άρης 3%

2) Το 2006 η εταιρία FOCUS είχε κάνει έρευνα για λογαριασμό της εφημερίδας GOΑL:

  1. Ολυμπιακός 36%
  2. Παναθηναϊκός 30%
  3. ΠΑΟΚ 13%
  4. ΑΕΚ 13%
  5. Άρης 4%

3) Το 2013 εδώ το Gazzetta,gr έκανε την δική του ξεχωριστή, διαδικτυακή έρευνα. Τότε, στους 65857 που συμμετείχαν, είχαμε:

  1. Παναθηναϊκός 17714 και 26,9%
  2. Ολυμπιακός 17009 25,8%
  3. ΠΑΟΚ 8793 και 13,3%
  4. ΑΕΚ 6983 10,6%
  5. ΑΡΗΣ 4689 7,1%

4) Το 2014 έρευνα για λογαριασμό της Καθημερινής, έκανε το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Τα αποτελέσματα:

  1. Ολυμπιακός 29,5 %
  2. Παναθηναϊκός 25%
  3. ΠΑΟΚ 13,5%
  4. ΑΕΚ 10%
  5. Άλλη ομάδα 14%

5) Την ίδια χρονιά η εταιρία PALMOS ANALYSIS πραγματοποίησε μία ανάλογη έρευνα για το TVXS.GR. Έλαβαν:

  1. Ολυμπιακός 22,8%
  2. Παο 16,9%
  3. ΠΑΟΚ 10,4%
  4. ΑΕΚ 9,4%
  5. Αρης 2,4%

6) Η προτελευταία έρευνα έγινε από την METRON ANALYSIS το 2105 και εκεί είχαμε:

  1. Ολυμπιακός 29%
  2. Παναθηναϊκός 27%
  3. ΠΑΟΚ 12%
  4. ΑΕΚ 11%
  5. Άρης 3%

7) Η τελευταία έρευνα μέσα σε αυτή την 20ετία ήταν αυτή η προχθεσινή της ALCO, που πραγματοποιήθηκε με απόσταση από τις προηγούμενες και έδωσε:

  1. Ολυμπιακός 28%
  2. Παναθηναϊκός 26%
  3. ΠΑΟΚ 18%
  4. ΑΕΚ 13%
  5. Άρης 3%
Δεν είναι μία-δύο πρόχειρες έρευνες. Είναι εφτά, πανελλαδικά γκάλοπ, το ένα εδώ στα gazzetta μέσω απλής αλλά πολύ μεγάλης σε συμμετοχή ψηφοφορίας και τα άλλα από εγκεκριμένες εταιρίες, με μικρότερα αλλά ενδεικτικά δείγματα.

Όπως όλοι διαπιστώνουν τα αποτελέσματα αυτής της 20ετίας βγάζουν ξεκάθαρα συμπεράσματα. Οι Ολυμπιακοί είναι οι περισσότεροι, κοντά στο 1/3 του πληθυσμού που ασχολείται με το ποδόσφαιρο. Από κοντά τους και όχι σε μεγάλη απόσταση, οι Παναθηναϊκοί. Σε δεύτερο πλάνο ακολουθούν ΠΑΟΚτσήδες και οπαδοί της ΑΕΚ, με τους ασπρόμαυρους να είναι περισσότεροι σε όλες αυτές τις μετρήσεις και απλά στην τελευταία που πραγματοποιήθηκε μετά τις πολλές και μαζεμένες επιτυχίες του ΠΑΟΚ στον καιρό του Ιβάν Σαββίδη, να καταγράφεται μία σημαντική αύξηση του ποσοστού. Οι φίλοι του Άρη και στις εφτά μετρήσεις είναι πάνω-κάτω στο ίδιο ποσοστό.

Η ανοδική πορεία των ΠΑΟΚτσήδων όσον αφορά το μέγεθος αλλά και την παρουσία κοντά στην ομάδα τους από το 2012 και μετά που ανέλαβε ο Ιβάν Σαββίδης, αποτυπώνεται από έναν ΑΚΟΜΗ δείκτη. Αυτός δεν είναι άλλος από τα εισιτήρια στο γήπεδο! Για να δούμε και εκεί τι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια, από το 2012 δηλαδή και μετά όπου ο ΠΑΟΚ είναι συνεχώς δεύτερος στα εισιτήρια, με μόνη εξαίρεση το 2015-2016 όπου ήταν τρίτος για 260 εισιτήρια κατά Μέσο Όρο:

Μέσος Ορος Εισιτηρίων 2013

  1. Ολυμπιακός 20918
  2. ΠΑΟΚ 11005
  3. ΑΕΚ 10602

Εισιτήρια 2014

  1. Ολυμπιακός 17909
  2. ΠΑΟΚ 12751
  3. Παναθηναϊκός 9307

Εισιτήρια 2015

  1. Ολυμπιακός 18297
  2. ΠΑΟΚ 10547
  3. Παναθηναϊκός 7879

Εισιτήρια 2016

  1. Ολυμπιακός 20.188
  2. AEK. 11.591
  3. ΠΑΟΚ 11.324

Εισιτήρια 2017

  1. Ολυμπιακός 18044
  2. ΠΑΟΚ 11821
  3. ΑΕΚ 8112

Εισιτηρία 2018

  1. Ολυμπιακός 19113
  2. ΠΑΟΚ 16936
  3. ΑΕΚ 15609

Εισιτήρια 2019

  1. Ολυμπιακός 20606
  2. ΠΑΟΚ 17804
  3. ΑΕΚ 9877

Εισιτήρια 2020

  1. Ολυμπιακός 24.228
  2. ΠΑΟΚ 18.425
  3. AΕΚ 15.808

Όλα λοιπόν με στοιχεία για τους ΠΑΟΚτσήδες και το πόσο αυξάνονται με βάση όλες τις μετρήσεις, έτσι ώστε να μην υπάρχει καμία αμφισβήτηση.

Ας δούμε όμως και πόσο ενεργοί είναι… Πόσο συμμετέχουν, πόσο κοντά είναι στην ομάδα τους, πέρα από τις έμπρακτες αποδείξεις στις ανοικτές Αυξήσεις Μετοχικού Κεφαλαίου που έγιναν και την περασμένη δεκαετία στην ΠΑΕ, αλλά και τώρα στην ΚΑΕ.

Για να δούμε τι γίνεται στα Social Media, εκεί όπου αποδεικνύεται η σχέση ομάδας-κοινού και πόσο ενδιαφέρεται ο κόσμος για τις δραστηριότητες της ομάδας:

Στο FB η σελίδα του ΠΑΟΚ έχει 505 χιλιάδες. Ο Ολυμπιακός είναι πρώτος με 929.000 και οι άλλοι ακολουθούν πολύ πίσω. Ο Παναθηναϊκός 313.000, η ΑΕΚ 270.000 και ο Άρης 61 χιλιάδες.

Στο instagram τα νούμερα είναι παρόμοια. Ο Ολυμπιακός 464 χιλιάδες, ο ΠΑΟΚ 262χιλιάδες, η ΑΕΚ 187, ο Παναθηναϊκός 173 και ο Άρης 59.

Στα κανάλια στο youtube, κάτι ανάλογο για τους πέντε μεγάλους: Ολυμπιακός 147 χιλιάδες, ΠΑΟΚ 141, ΑΕΚ 53, Παναθηναϊκός 48, Άρης 17χιλιάδες.

Πολλά και διαφορετικά νούμερα, από διάφορες πηγές, που αποκλείουν την μονοδιάστατη παρουσίαση μίας κατάστασης.

Τελικό συμπέρασμα για τον ΠΑΟΚ και τον κόσμο του;

Όσο περνούν τα χρόνια ο λαός του ΠΑΟΚ αυξάνεται. Μεγαλώνει σε όγκο, αλλά ΚΑΙ σε παρουσία. Σε συμμετοχή. Σε ενδιαφέρον για την ομάδα του. Όσο μεγάλη είναι η αύξηση που αποδεικνύεται από το 2012 και μετά, άλλο τόσο σημαντική είναι η ενεργή παρουσία δίπλα και κοντά σε ό τι αφορά την ομάδα. Οι ΠΑΟΚτσήδες δεν δηλώνουν απλά… «Είμαι ΠΑΟΚ». Είναι ΕΚΕΙ! Παρόντες! Δίπλα στην ομάδα, όπου και αν «αγωνίζεται». Στα γήπεδα και όχι μόνο!

Και όλα αυτά ΟΧΙ στα λόγια. (Αντιλαμβάνεστε βέβαια τι θα γίνει μετά από λίγα χρόνια όταν ο ΠΑΟΚ θα έχει και νέο γήπεδο...).

Και για να μην ξεχνιόμαστε…

Ένα ποσοστό ΠΑΟΚτσήδων ζει στην Ελλάδα και ένα εξίσου μεγάλο ποσοστό ζει στο εξωτερικό! Όλοι γνωρίζουν ότι αν οι ΠΑΟΚτσήδες εντός Ελλάδας είναι η τρίτη δύναμη, στο εξωτερικό, στην Ευρώπη και όχι μόνο, είναι μάλλον οι περισσότεροι και αν όχι οι περισσότεροι, οι πιο καλά οργανωμένοι από όλους και με διαφορά. Και αυτοί αγαπούν την ομάδα τους πολύ περισσότερο, όπως δηλαδή και κάθε Έλληνας του εξωτερικού νιώθει πιο πολλά και πιο δυνατά για την πατρίδα. Είναι ακόμη πιο παθιασμένοι και όπως όλοι οι άλλοι, συμμετέχουν πολύ-πολύ ενεργά σε κάθε κίνηση, σε κάθε δραστηριότητα και βέβαια σε κάθε εκδρομή από αυτές τις μαγικές που γίνονται σε όλη την Ευρώπη.

Και δεν είναι μόνο αυτά… Δεν είναι μόνο η αθλητική παρουσία και παρέμβαση.

Χθες, οι οργανωμένοι του ΠΑΟΚ εξέδωσαν μία ανακοίνωση που ξέφευγε από τα αθλητικά πλαίσια. Ως Μακεδόνες στην πλειοψηφία τους, έστειλαν ένα πολύ δυνατό μήνυμα στην κεντρική εξουσία για το τι συμβαίνει στην περιοχή και αλίμονο σε όποιον το υποτιμήσει

Οι Μάχες Των Play Off είναι στο Gazzetta.gr

Τα πιο συναρπαστικά Play Off της δεκαετίας είναι στο Gazzetta.gr! Όλα τα αθλητικά νέα για την αγαπημένη σου ομάδα, σε συνεχή ενημέρωση. Ακολούθησε το Gazzetta και θα είσαι πάντα ενημερωμένος για το πρόγραμμα των Play Off, την βαθμολογία των ομάδων, τις μεταδόσεις και φυσικά παρακολουθείτε live τα Play Off μέσα από το Game Center!

Δημήτρης Τσορμπατζόγλου
Δημήτρης Τσορμπατζόγλου

Πρέπει να ήταν με μία μπάλα στα χέρια (οποιουδήποτε μεγέθους και χρώματος) από τότε που περπάτησε…
Αγαπάει το ποδόσφαιρο, λατρεύει το μπάσκετ το οποίο έπαιξε (όχι με μεγάλη επιτυχία…) γι’ αρκετά χρόνια στον ιστορικό ΒΑΟ, βλέπει βόλεϊ, του αρέσει το χάντμπολ, μπορεί να βλέπει με τις ώρες στίβο, καταδύσεις, ιππασία, σκοποβολή, χόκει επί χόρτου, αλλά και στον πάγο! Παρακολουθεί και πάλη, και άρση βαρών, φυσικά και πινγκ πονγκ και τέννις και … και... και...
Στο γήπεδο πήγε πρώτη φορά το 1983 σε αγώνα ΠΑΟΚ-Απόλλων Αθηνών. Μεγάλη και ωραία εμπειρία. Από το δημοτικό κρατούσε σημειώσεις, στατιστικά, πρόγραμμα αγώνων, είχε αρχείο και έκανε διάφορες αναλύσεις- συγκρίσεις.
Όλα τα άλλα ήρθαν φυσιολογικά…
Από τα 17 του το 1994, ξεκίνησε να ασχολείται με την δημοσιογραφία στην Αθλητική Μακεδονίας Θράκης, όπου τα πρώτα βήματα έγιναν από τις χαμηλές κατηγορίες του μπάσκετ. Φοβερές οι χρονιές που έκανε το ρεπορτάζ και του αγαπημένου του ΒΑΟ, σε Α2 και Α1!
Ακολούθησαν πολλά άλλα Μέσα στην Θεσσαλονίκη και όχι μόνο, εμπειρίες σε εφημερίες, ραδιόφωνα, τηλεόραση, φυσικά και στο διαδικτυο. Τα τελευταία 15 χρόνια είναι πιο κοντά στο ρεπορτάζ του ποδοσφαιρικού ΠΑΟΚ.