ΠΑΟΚ: Με Καγκάβα κάνει άνοιγμα στην Άπω Ανατολή (pics & vid)

ΠΑΟΚ: Με Καγκάβα κάνει άνοιγμα στην Άπω Ανατολή (pics & vid)

ΠΑΟΚ: Με Καγκάβα κάνει άνοιγμα στην Άπω Ανατολή (pics & vid)

bet365

Η ψηφιακή ανάπτυξη του ΠΑΟΚ συνεχίζεται με τη σύναψη μιας στρατηγικής συμφωνίας για τη διείσδυση του συλλόγου στην αγορά της Ιαπωνίας, χάρη στην παρουσία του Σίντζι Καγκάβα.

Η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ ανακοίνωσε την Πέμπτη (4/3) την συνεργασία της με την Ganassa, ένα γραφείο digital management & content creation με εξειδίκευση στην αγορά της Ασίας και στο πελατολόγιό της συμπεριλαμβάνονται σύλλογοι όπως οι Γιουβέντους, Τσέλσι, Ρόμα, Ντόρτμουντ, Νάπολι κι οργανισμοί όπως η UEFA, η FIFA και η La Liga. Πρόσφατα στο «πελατολόγιο» εντάχθηκε το πορτογαλικό πρωτάθλημα και κάποιες ομάδες μικρότερου βεληνεκούς, όπως η Ρίο Άβε και η Εϊμπαρ.

Ο ΠΑΟΚ έφερε στη Θεσσαλονίκη τον Σίντζι Καγκάβα τον περασμένο Ιανουάριο προκειμένου να εκμεταλλευτεί την, δεδομένη, ποδοσφαιρική του ποιότητα, κάνοντας συγχρόνως ένα από τα ηχηρά μεταγραφικά «μπαμ» που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Αλήθεια, πόσο συχνά βλέπουμε στα μέρη μας έναν ποδοσφαιριστή, ο οποίος έχει παίξει στο υψηλότερο επίπεδο και έχει πρωταγωνιστήσει σε ομάδες όπως η Ντόρτμουντ και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ;

Εκτός από τα όποια αγωνιστικά οφέλη προσδοκά να πάρουν οι «ασπρόμαυροι» από έναν ποδοσφαιριστή της κλάσης του 31χρονου Ιάπωνα ποδοσφαιριστή, έχουν ξεκινήσει να υλοποιούν τα πλάνα τους για την στρατηγική τους «επέκταση» σε μια αγορά όπως αυτή της Ιαπωνίας.

Είναι μια ακόμη κίνηση με την υπογραφή των ανθρώπων της ομάδας στα New Media, μια κίνηση με μικρό οικονομικό κόστος και ρίσκο, που μπορεί να αποφέρει τεράστια κέρδη.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο Καγκάβα είναι μέσα στη λίστα των δημοφιλέστερων αθλητών στη χώρα του και αντιμετωπίζεται ως ποδοσφαιρικό «τοτέμ».

Η δίψα των συμπατριωτών του να παρακολουθήσουν αγωνιζόμενο τον συμπατριώτη τους, αποτυπώνεται από το τεράστιο ενδιαφέρον που επικράτησε στα social media, ειδικότερα στο twitter, μετά το πρώτο του 90λεπτο με την φανέλα του ΠΑΟΚ, αλλά και την πρώτη του ασίστ, στο γκολ του Νίκα Νινούα.

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ προχώρησε στη δημιουργία του επίσημου λογαριασμού στο twitter στα ιαπωνικά, με την διαχείριση του να πηγαίνει σε ανθρώπους που γνωρίζουν το αντικείμενο, μιας και η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ ανακοίνωσε την συμφωνία με την εταιρία «Ganassa».

Το «άνοιγμα» του «Δικεφάλου» στην αγορά της Άπω Ανατολής δεν σταματά εκεί, αφού όλα τα νέα της ομάδας θα μεταδίδονται από το «Yahoo Japan», ενώ ήδη βρίσκεται στα σκαριά το ιαπωνικό e-shop των «ασπρόμαυρων».

Παράλληλα, η παρουσία του Σίντζι Κγκάβα οδήγησε τη δημοφιλή πλατφόρμα της DANZ να εξασφαλίσει τα δικαιώματα των παιχνιδιών του για την Ιαπωνία, με τους ποδοσφαιρόφιλους της χώρας να ξενυχτούν (λόγω της διαφοράς ώρας) για να παρακολουθήσουν τον 31χρονο Ιάπωνα μεσοεπιθετικό ξανά στο γήπεδο.

Διαβάστε επίσης

Μάθε πού θα δεις ζωντανά όλους τους αγώνες σήμερα μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

SUPERLEAGUE Τελευταία Νέα