ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Παναθηναϊκός: Η «win-win» συνθήκη με «Παναθηναϊκός TV» και Nova

Παναθηναϊκός: Η «win-win» συνθήκη με «Παναθηναϊκός TV» και Nova

Ο Γιάννης Αλαφούζος εισερχόμενος στη σύσκεψη του Big-4

Τα «θέλω» του Παναθηναϊκού από τη NOVA, oι εμπορικές συμφωνίες που έχει στα σκαριά για το «Παναθηναϊκός TV» και τα έσοδα που προσδοκά σε κάθε περίπτωση, περίπου δύο εβδομάδες πριν από το πρώτο επίσημο εντός έδρας παιχνίδι του, εναντίον του Αρη.    

Σε «win-win» συνθήκη εξελίσσεται στον Παναθηναϊκό το θέμα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του για τη σεζόν 2020-2021 και ενώ παραμένει η μοναδική ομάδα που δεν έχει συμφωνήσει με τη Nova για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο. Προς το παρόν τα εντός έδρας ματς της ομάδας μεταδίδονται από την Cosmote TV και με pay per view ή συνδρομή από το «Παναθηναϊκός TV» (2,5 ευρώ το φιλικό με τον Λεβαδειακό επί παραδείγματι).

Απομένουν 11-12 ημέρες μέχρι το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της ομάδας εναντίον του Αρη (δεν έχει οριστεί ακόμα το πρόγραμμα της 4ης αγωνιστικής της Superleague Interwetten) και θεωρητικά έως τότε η Nova έχει το χρόνο για να «επιστρέψει» στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με καλύτερη προσφορά από τις δύο που ήδη έχει κάνει. Η πρώτη, ύψους 5,7 εκατ. ευρώ σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, είχε απορριφθεί νωρίς – νωρίς, το ίδιο συνέβη και με τη δεύτερη η οποία ήταν αυξημένη, αλλά δεν πλησίαζε τις απαιτήσεις του Παναθηναϊκού.

 

H ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΤΟ MINIMUM ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ

 

Ποιες είναι αυτές; Τουλάχιστον τα χρήματα για τα οποία ο ΠΑΟΚ αποφάσισε να «εγκαταλείψει» το PAOK TV και να αποδεχθεί την πρόταση του συνδρομητικού καναλιού. Ετήσια αμοιβή με πάγια έσοδα ύψους 7 εκατ. ευρώ, η οποία πολύ εύκολα θα φτάσει τα 8 εκατ. ευρώ (ίσως και υψηλότερα) βάσει του «bonus θέσης» στην τελική κατάταξη. Τουλάχιστον προς το παρόν ο Παναθηναϊκός δεν φαίνεται να μετακινείται απ΄αυτή τη θέση.

Παράλληλα, ωστόσο, έχει κάνει κινήσεις για να «κλειδώσει» για το «Παναθηναϊκός TV» εμπορικές συμφωνίες με τον ΟΠΑΠ και την Cosmote ΤV ύψους 3,5 εκατ. ευρώ, συζητά με άλλες πλατφόρμες για τη μετάδοση του προγράμματος του «Παναθηναϊκός TV», προγραμματίζει επαφές με μεγάλες (στοιχηματικές και όχι μόνο…) εταιρείες και προσδοκά σε συνολικά εμπορικά έσοδα ύψους τουλάχιστον έξι εκατ. ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται τα χρήματα από τις συνδρομές και τα pay per view. Σε κάθε περίπτωση, λοιπόν, αντιλαμβάνεται κάποιος ότι έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση… «χαμένος» δεν πρόκειται να βγει ο Παναθηναϊκός από τη διαχείριση των εφετινών τηλεοπτικών δικαιωμάτων του.

ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΦΑΒΟΡΙ ΤΟ «ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΤV»

 

Οσο για… προβλέψεις; Βάσει των σημερινών δεδομένων θα θεωρηθεί έκπληξη η ενδεχόμενη συμφωνία με τη Nova και το «Παναθηναϊκός TV» παραμένει φαβορί για τα εντός έδρας ματς της ποδοσφαιρικής ομάδας στο πρωτάθλημα, όμως δεν πρέπει να υποτιμάται η πολύ καλή σχέση του Γιάννη Αλαφούζου με το νέο αφεντικό της Nova, Nίκο Σταθόπουλο. Οπως, άλλωστε, θα μπορούσε οποιοσδήποτε να παρατηρήσει στο ματς με τον Λεβαδειακό, έχει ήδη εμπλουτιστεί σε μεγάλο βαθμό το pre και post game πρόγραμμα του καναλιού συγκριτικά με την πρώτη μετάδοσή του, στο φιλικό με τη Μαρκό. 

Τα παιχνίδια της U-19 των ερασιτεχνικών τμημάτων θα μεταδίδονται σίγουρα από το κανάλι του Τριφυλλιού, με τον Α.Ο. να προσπορίζεται τουλάχιστον 250.000 ευρώ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα κάποιων εκ των ομάδων των τμημάτων του.