Σέλτικς και Χιτ τα «έσπασαν» με 21/70 τρίποντα! (pics)
Οι Σέλτικς επικράτησαν των Χιτ με 117-106, μειώνοντας τη σειρά στο 2-1, έχοντας για κορυφαίους τους Τέιτουμ (25π., 14ρ.), Μπράουν (26π., 7ρ., 5ασ.), Ουόκερ (21π., 6ρ.) και Σμαρτ (20π., 6ασ.).
Από την άλλη, ο Αντεμπάγιο έκανε φοβερό παιχνίδι με 27 πόντους και 16 ριμπάουντ, ενώ ακολούθησε ο Χίροου με 22 πόντους και ο Μπάτλερ με 17.
Οι δύο ομάδες, όμως, είχαν ένα κοινό στοιχείο στο παιχνίδι. Ποιο ήταν αυτό; Ότι τα... έσπασαν από την περιφέρεια! Συνολικά μέτρησαν 21/70 τρίποντα, με την ομάδα της Βοστώνης να έχει 9/26 και αυτή του Μαϊάμι 12/44.
Αναλυτικά είχαν:
Τέιτουμ 2/7, Τάις 0/1, Ουόκερ 4/8, Σμαρτ 0/2, Μπράουν 1/2, Ουίλιαμς 1/2, Χέιγουορντ 1/3 και Ουαναμέικερ 0/1.
Μπάτλερ 0/1, Κράουντερ 2/10, Ντράγκιτς 1/5, Ρόμπινσον 4/8, Ολίνικ 0/4, Τζόουνς Τζούνιορ 1/3, Ιγκουοντάλα 0/1 και Χίροου 4/12.
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.

