EuroLeague: Εντυπωσιακή άνοδος στα social media σε σχέση με τη σεζόν 2021-22

Newsroom
EuroLeague
Η EuroLeague μεγάλωσε κατά πολύ το κοινό της σε όλα τα social media, αυξάνοντας την απήχησή της τη σεζόν που μας πέρασε.

Η σεζόν στη EuroLeague δεν έκλεισε ιδανικά για τον Ολυμπιακό, που ηττήθηκε στο παιχνίδι τίτλου με το αλησμόνητο σουτ του Γιουλ, τρία δευτερόλεπτα πριν το φινάλε. Η διοργάνωση όμως πέτυχε μερικά εντυπωσιακά νούμερα, αυξάνοντας κατά πολύ την απήχησή της στα social media.

Τόσο κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής δράσης, όσο και γενικότερα, η EuroLeague έκανε... άλμα στις συγκεκριμένες πλατφόρμες. Στο instagram συγκεκριμένα, 549 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν τις δημοσιεύσεις του επίσημου λογαριασμού, 50% περισσότεροι δηλαδή από ό,τι πέρσι, με τις αντιδράσεις να ξεπερνούν κατά 68% τα όσα συνέβησαν τη σεζόν 2021-22.

Αντίστοιχη ήταν η άνοδος και στο Twitter, με 67% σε σχέση με την περασμένη σεζόν, καθώς 231 εκατομμύρια κόσμος είδε όσα δημοσίευε ο λογαριασμός της EuroLeague. Τα αντίστοιχα νούμερα στο Facebook φτάσανε στο 46% (173 εκατομμύρια κόσμος) ενώ στο Tik Tok το ποσοστό έφτασε το 166%.

1

@Photo credits: eurokinissi