EuroLeague: Εντυπωσιακή άνοδος στα social media σε σχέση με τη σεζόν 2021-22

Newsroom
EuroLeague
Η EuroLeague μεγάλωσε κατά πολύ το κοινό της σε όλα τα social media, αυξάνοντας την απήχησή της τη σεζόν που μας πέρασε.

Η σεζόν στη EuroLeague δεν έκλεισε ιδανικά για τον Ολυμπιακό, που ηττήθηκε στο παιχνίδι τίτλου με το αλησμόνητο σουτ του Γιουλ, τρία δευτερόλεπτα πριν το φινάλε. Η διοργάνωση όμως πέτυχε μερικά εντυπωσιακά νούμερα, αυξάνοντας κατά πολύ την απήχησή της στα social media.

Τόσο κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής δράσης, όσο και γενικότερα, η EuroLeague έκανε... άλμα στις συγκεκριμένες πλατφόρμες. Στο instagram συγκεκριμένα, 549 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν τις δημοσιεύσεις του επίσημου λογαριασμού, 50% περισσότεροι δηλαδή από ό,τι πέρσι, με τις αντιδράσεις να ξεπερνούν κατά 68% τα όσα συνέβησαν τη σεζόν 2021-22.

Αντίστοιχη ήταν η άνοδος και στο Twitter, με 67% σε σχέση με την περασμένη σεζόν, καθώς 231 εκατομμύρια κόσμος είδε όσα δημοσίευε ο λογαριασμός της EuroLeague. Τα αντίστοιχα νούμερα στο Facebook φτάσανε στο 46% (173 εκατομμύρια κόσμος) ενώ στο Tik Tok το ποσοστό έφτασε το 166%.

1

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

@Photo credits: eurokinissi