Πασκουάλ: «Πιο ομάδα από εμάς η ΑΕΚ»
Ο προπονητής των «πρασίνων» ανέφερε πως η ΑΕΚ ήταν περισσότερο ομάδα από την δικιά του και γι'αυτό έφτασε στη νίκη. Από την πλευρά των παικτών μίλησε ο Τζέιμς Φελντέιν.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσαν στη συνέντευξη τύπου
«Το ήθελαν περισσότερο. Έπαιξαν σαν ομάδα. Έκαναν ό,τι τους είπε ο προπονητής τους. Αν δεν τα κάνεις αυτά, δεν μπορείς να νικήσεις πουθενά. Είχαν περισσότερη ενέργεια και καρδιά από εμάς Έπρεπε να είχαμε περισότερη ενέργεια και να είμαστε σκληροί», τόνισε ο Δομινικανός φόργουορντ.
Στη συνέχεια μίλησε ο Τσαβι Πασκουάλ και είπε:
Καθημερινά ειδικά στοιχήματα στη Novibet (21+).
Για το ματς: «Συγχαρητήρια στην ΑΕΚ για την νίκη. Πιστεύω πως παίξαμε καλά τα πρώτα 18 λεπτά του αγώνα. Μετά από αυτό, στα 2 λεπτά της δεύτερης περιόδου και στα 4 λεπτά της 3ης, χάσαμε το προβάδισμα μας κι από εκεί και πέρα πήγαμε πόντο πόντο. Θα μπορούσαν να νικήσουν και οι δύο ομάδες κι έτσι είχαμε την πρώτη ήττα σε αυτή τη διοργάνωση».
Για την δήλωση Φελντέιν που ανέφερε πως η ΑΕΚ έπαιξε σαν ομάδα: «Νομίζω πως ήταν πολύ φανερό. Αμύνθηκαν σαν ομάδα, επιτέθηκαν σαν ομάδα και γι αυτό νίκησαν στο τέλος».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
