Η επιστροφή της Ferrari

Newsroom
Η επιστροφή της Ferrari

bet365

Η Ferrari έχει επιστρέψει για τα καλά στην Formula 1 και έχει βάλει βάσεις για την κατάκτηση του τίτλου.

Η φετινή σεζόν στη Φόρμουλα 1 άρχισε στις 18 Μαρτίου και το άθλημα μπήκε σε μια νέα εποχή, με νέες ζάντες στα μονοθέσια, πολύ απλούστερες εμπρός και πίσω πτέρυγες, χαιρετήσαμε τα sidepods ύστερα από τρεις δεκαετίες σχεδόν και το πάτωμα επέστρεψε στη δεκαετία του ’80, αφού πλέον το ground effect ζει και βασιλεύει όσον αφορά την παραγωγή κάθετης δύναμης. Όλες οι ομάδες αποτέλεσαν ερωτηματικό τι θα παρουσιάσουν στον πρώτο αγώνα, ωστόσο όπως και στον δεύτερο υπήρξε ξεκάθαρος πρωταγωνιστής: η Ferrari.

Η ομάδα του Μαρανέλο δείχνει ύστερα από πολλές αγωνιστικές σεζόν ότι έχει ξεπεράσει τις παθογένειες που της στέρησαν την κορυφή, δείχνει να βαδίζει στα χνάρια των εποχών που ήταν η απόλυτη πρωταγωνίστρια και όπως είναι φυσιολογικό όλοι οι tifosi διεθνώς ανυπομονούν να τη δουν ξανά πρωταθλήτρια.

Από τη μέρα που ο Ματία Μπινότο αντικατέστησε τον Μαουρίτσιο Αριβαμπένε είχε ένα πολύ δύσκολο έργο να φέρει εις πέρας. Πρώτο και κυριότερο, να δώσει στους οπαδούς της ομάδας να καταλάβουν ότι θα ακολουθήσει μια μεταβατική περίοδος για την ομάδα, η οποία δεν θα συνοδευόταν από διαδοχικές νίκες ή πόντιουμ. Εν μέρει τα κατάφερε (οι tifosi όπως είναι αυτονόητο δεν μπορούν να ρίξουν τόσο εύκολα τις προσδοκίες τους για τη Scuderia), την περσινή χρονιά με νέο οδηγικό δίδυμο (ο Κάρλος Σάινθ αντικατέστησε τον τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ) εξασφάλισε μια αξιοπρεπέστατη σεζόν φέρνοντας την ομάδα στο στοίχημα φόρμουλα 1 στην τρίτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά όλοι περίμεναν το πρώτο δείγμα της νέας φετινής εποχής.

Η Ferrari λοιπόν εξέπληξε τους πάντες στον αγώνα του Μπαχρέιν, αρχικά με την pole position του Σαρλ Λεκλέρ και στη συνέχεια με το 1-2 στον αγώνα. Ο Μονεγάσκος πήρε τη νίκη και ο Σάινθ τον ακολούθησε εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα των Red Bull. Όλα δείχνουν ότι αυτή θα είναι η κεντρική μάχη για φέτος, καθώς η Mercedes είναι αρκετά πιο πίσω σε απόδοση. Η γερμανική ομάδα εννοείται ότι δεν υπάρχει περίπτωση να παρατήσει τη σεζόν, ωστόσο στη Φόρμουλα 1 κάθε δευτερόλεπτο και πόντος που περνάει είναι πολύτιμα, οπότε θα είναι δύσκολο για αυτήν να απειλήσει άμεσα τους δυο πρώτους. Η Red Bull από την άλλη στα δυο πρώτα Γκραν Πρι έχει θέματα αξιοπιστίας να λύσει κυρίως με τον κινητήρα της. Στον πρώτο αγώνα τρία στα τέσσερα μονοθέσια με τέτοια μονάδα ισχύος εγκατέλειψαν, ενώ στον δεύτερο ο Γιούκι Τσουνόντα δεν κατάφερε καν να φτάσει στη θέση του στο grid. Είναι κάτι που οι άνθρωποι της ομάδας με το team της Honda πρέπει να κοιτάξουν.

Η Scuderia δείχνει αρκετά αξιόπιστη και με δυνατό μονοθέσιο ύστερα από πολλά χρόνια, φαίνεται πως είναι η πρώτη ομάδα που έχει αντιμετωπίσει αποτελεσματικά το porpoising (ένα φαινόμενο σχετιζόμενο με το ground effect) την ώρα που οι άλλες ομάδες ακόμα δεν το έχουν κάνει σε τόσο μεγάλο βαθμό. Οι οδηγοί της έχουν αδιαμφισβήτητη κλάση και όλα δείχνουν πως για τον φετινό τίτλο σε αυτούς θα έχουμε τη μάχη Λεκλέρ-Φερστάπεν. Ο Ολλανδός φυσικά θα πουλήσει πολύ ακριβά το τομάρι του και κατ’ επέκταση τον τίτλο του πρωταθλητή που φέρει από πέρυσι. Είναι καλύτερο να απολαύσουμε αυτήν τη μάχη μακριά από φορμουλα 1 προγνωστικα. Αυτό ωστόσο που συμφέρει να ποντάρουμε, είναι τη Ferrari ως πρωταθλήτρια κατασκευαστών. Ήδη έχει αποκτήσει αέρα 40 πόντων από τον δεύτερο, ο οποίος δεν είναι καν η Red Bull λόγω των δυο εγκαταλείψεων στην πρεμιέρα, αλλά η Mercedes, και αυτό αποτελεί κιόλας αρκετά ισχυρό προβάδισμα παρότι η σεζόν έχει πάρα πολύ δρόμο μπροστά της. Θα την πιστέψουμε ότι μπορεί να φτάσει μέχρι το τέλος και θα αναδειχτεί πρωταθλήτρια ύστερα από 14 χρόνια. Στο 1.80 πλέον η συγκεκριμένη επιλογή.

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Τελευταία Νέα