STOIXIMAN SUPER LEAGUE ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Νικοπολίδης: «Χρόνια πολλά στον Ολυμπιακό, είθε η ομάδα να συνεχίζει να τιμά το ένδοξο παρελθόν της»
Ένα βιωματικό κομμάτι για τον Ολυμπιακό! Μα τι να πρωτογράψω εγώ για τον Ολυμπιακό και για εμένα! Θα έπρεπε να μην σταματάω να γράφω επί ημέρες.