Αστρονόμοι ανακάλυψαν εξωπλανήτη χωρίς νέφη στην ατμόσφαιρά του (pic)

Αστρονόμοι ανακάλυψαν εξωπλανήτη χωρίς νέφη στην ατμόσφαιρά του (pic)
Η νέα ανακάλυψη των αστρονόμων μπορεί να οδηγήσει στην καλύτερη κατανόηση διάφορων ανεξήγητων φαινομένων στο σύμπαν.

Σε μια πολύ σημαντική ανακάλυψη προχώρησαν οι Ευρωπαίοι αστρονόμοι που στελεχώνουν τον Ευρωπαϊκό Νότιο Αστεροσκοπείο στην Χιλή.

Οι αστροφυσικοί προσδιόρισαν με μεγάλη ακρίβεια την κατάσταση που επικρατεί στην ατμόσφαιρα του εξωπλανήτη WASP-96b, ο οποίος απέχει από τη Γη 980 έτη φωτός, ενώ έχει μέγεθος 1,2 φορές μεγαλύτερο από τον πλανήτη Δία.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας των επιστημόνων, ο WASP-96b δε φαίνεται να έχει νέφη στην ατμόσφαιρά του, γεγονός που συνιστά τεράστια την ανακάλυψη των ειδικών, καθώς μέχρι στιγμής σπάνια παρουσιαζόταν αντίστοιχο φαινόμενο.

Όπως, σημείωσε ένας εκ των αστροφυσικών που μελέτησαν την ατμόσφαιρα του εξωπλανήτη, ο οποίος βρίσκεται σε τροχιά γύρω από το άστρο του στον αστερισμό του Κεντάυρου, σπάνια δίνεται αντίστοιχη ευκαιρία μελέτης στους επιστήμονες, ενώ η εκτίμησή τους είναι ότι στην επιφάνεια του WASP-96b υπάρχουν εξαιρετικά υψηλές συγκεντρώσεις νατρίου.

Η παρακολούθηση της ατμόσφαιρας του εξωπλανήτη πραγματοποιήθηκε με την βοήθεια του τηλεσκοπίου (με διάμετρο 8,2 μέτρων) του Ευρωπαϊκού Νότιου Αστεροσκοπείου, ενώ τα αναλυτικά αποτελέσματα αναμένονται με εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον.