+slo-gun

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
NY Times: Δεύτερη εθελόντρια εμφάνισε παρενέργειες στο εμβόλιο της AstraΖeneca

NY Times: Δεύτερη εθελόντρια εμφάνισε παρενέργειες στο εμβόλιο της AstraΖeneca

Δεύτερη εθελόντρια εμφάνισε παρενέργειες στο εμβόλιο της AstraΖeneca

«Αν προκύψουν δύο περιπτώσεις, τότε ξεκινά να δείχνει επικίνδυνο μοτίβο» σημειώνει στο New York Times, ο Μαρκ Σλίφκα, ειδικός σε θέματα εμβολίων στο Πανεπιστήμιο του Όρεγκον. 

Ανησυχία έχει προκαλέσει στην επιστημονική κοινότητα το γεγονός πως και δεύτερη εθελόντρια εμφάνισε παρενέργειες στο εμβόλιο της AstraΖeneca. 

Σύμφωνα με δημοσίευμα της New York Times, το πρωτόκολλο του εμβολίου ενάντια στον κορονοϊό, το οποίο ετοιμάζει η AstraZeneca, δόθηκε στη δημοσιότητα το Σάββατο.

Εκεί αποκαλύπτεται πως διακόπηκαν οι δοκιμές και δεύτερη φορά καθώς εντοπίστηκε δεύτερη ασθενής με παρενέργειες.

Αυτό έχει προκαλέσει ανησυχία την επιστημονική κοινότητα, καθώς όπως φαίνεται τα περιστατικά εμφάνισης νευρολογικών παθήσεων σε εθελοντές είναι δύο και μάλιστα αφορούν στην ίδια ασθένεια.

Όμοιες παρενέργειες 

Η πρώτη εθελόντρια έπαθε εγκάρσια μυελίτιδα και πρόκειται για μια ασθένεια που μπορεί να προκαλέσει αδυναμία σε χέρια και πόδια, παράλυση, πόνο και προβλήματα στο γαστρεντερικό και την ουροδόχο κύστη.

Σύμφωνα με το έγγραφο που δημοσιεύτηκε και φέρει ημερομηνία 11 Σεπτεμβρίου, η δεύτερη γυναίκα που είχε παρενέργειες είναι μια εθελόντρια από τη Βρετανία.

«Αν προκύψουν δύο περιπτώσεις, τότε ξεκινά να δείχνει επικίνδυνο μοτίβο» σημειώνει στο New York Times, ο Μαρκ Σλίφκα, ειδικός σε θέματα εμβολίων στο Πανεπιστήμιο του Όρεγκον. 

Μάλιστα τόνισε πως: «Αν εμφανιστεί και τρίτη περίπτωση νευρολογικής διαταραχής στο γκρουπ των δοκιμών, τότε μπορεί να πέσουν οι τίτλοι τέλους για το συγκεκριμένο εμβόλιο».