Νέα τάση στο Tiktok: «Πονηροί» πελάτες εξαπατούν τους ντελιβέραδες με εικονικά φιλοδωρήματα (vid)

Newsroom
Νέα τάση στο Tiktok: «Πονηροί» πελάτες εξαπατούν τους ντελιβέραδες με εικονικά φιλοδωρήματα (vid)
Μια διανομέας έχει γίνει viral μετά την αποκάλυψη μιας φρικτής νέας τάσης φιλοδωρήματος.

Το "tip baiting", όπως το αποκαλεί η χρήστης του TikTok Sarah (@thelifeof_sarah_), είναι όταν ένας πελάτης προσθέτει ένα μεγάλο φιλοδώρημα με την ελπίδα να παραδώσει την παραγγελία του γρηγορότερα ή ο οδηγός να κάνει επιπλέον χιλιόμετρα δωρεάν.

Το τραγικό σε όλη αυτή τη νέα τάση είναι ότι μόλις η παραγγελία παραδοθεί, ο πελάτης μειώνει το φιλοδώρημα μέσω της εφαρμογής.

@thelifeof_sarah_ I don’t want to hear how DoorDash and Uber eats isn’t really a job it still brings income into a household that helps pay bills, so before I get those comments to get a “real job” kiss my a$$ I’m a stay at home mom it’s a little hard for me to do that at the moment. I can understand if I did something wrong to lose my tip but I do everything I can to earn my tips. #u#ubereatsdrivert#tipbaitingt#todayyearsoldd#dobetterbebetteru#ubereatsstories ♬ original sound - ⋆ 𝕊𝕒𝕣𝕒𝕙 ⋆

Σε ένα βίντεο στη δημοφιλή πλατφόρμα που έχει συγκεντρώσει πάνω από μισό εκατομμύριο προβολές, η Sarah αφηγείται μια εμπειρία με το tip baiting που την έκανε να αισθάνεται «αηδιασμένη» με τη συμπεριφορά κάποιων πελατών.

Συγκεκριμένα δέχτηκε μια παραγγελία σε ακτίνα μικρότερη των έξι χιλιομέτρων, που υποσχόταν φιλοδώρημα 15 δολαρίων. Συσκευάστηκε η παραγγελία του πελάτη, παρέδωσε το φαγητό σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και ευχαρίστησε τη γυναίκα για το υψηλό φιλοδώρημα. Ωστόσο, αργότερα συνειδητοποίησε ότι έλειπαν δύο δολάρια από αυτή την συγκεκριμένη παραγγελία.

Σαστισμένη Σάρα ήταν πεπεισμένη ότι κάτι πήγε στραβά και αναζήτησε απαντήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εκεί έμαθε πρώτη φορά για το tip-baiting.

Εκατοντάδες συνάδελφοι TikTokers συνέρρευσαν στο κλιπ έχοντας μάθει για τη νέα προβληματική τάση.

«Νομίζω ότι πλέον οι οδηγοί θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να βαθμολογούν τους πελάτες τους, αφού ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να βαθμολογεί τους οδηγούς», είπε ένας διανομέας.