Σάλος στις ΗΠΑ: Υλικό παιδικής πορνογραφίας δίπλα σε καμπάνιες της Walt Disney και PBS Kids στο Twitter

Newsroom
Σάλος στις ΗΠΑ: Υλικό παιδικής πορνογραφίας δίπλα σε καμπάνιες της Walt Disney και PBS Kids στο Twitter
Μερικές μεγάλες εταιρίες προχωρούν σε μερική αναστολή της διαφημιστικής καμπάνιας τους, καθώς διαφημίσεις τους εμφανίζονταν δίπλα σε αναρτήσεις προώθησης παιδικής πορνογραφίας.

Μεγάλες εταιρίες με μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες, συμπεριλαμβανομένων των εταιριών Dyson, Mazda, Forbes και PBS Kids έχουν προχωρήσει σε αναστολή της εμπορικής προώθησης ή έχουν αποσύρει μερικώς τις διαφημίσεις τους από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Twitter, καθώς τα διαφημιστικά μηνύματά τους εμφανίζονταν δίπλα σε αναρτήσεις που σχετίζονται με παιδική πορνογραφία, όπως δήλωσαν οι εταιρίες στο Reuters.

Εταιρίες από την Walt Disney Co, την NBC Universal, την Coca-Cola Co, μέχρι ένα νοσοκομείο παίδων ήταν μεταξύ των περισσοτέρων από 30 διαφημίσεων που εμφανίστηκαν στα προφίλ λογαριασμών του Twitter, προωθώντας ηλεκτρονικά λινκ που οδηγούσαν σε υλικό παιδικής πορνογραφίας, σύμφωνα με μία σχετική έρευνα που έκανε το Reuters, σε λογαριασμούς προφίλ που εντοπίστηκαν στο πλαίσιο μιας νέας έρευνας για τις σεξουαλικές κακοποιήσεις παιδιών στο διαδίκτυο, από την ομάδα κυβερνοασφάλειας Ghost Data.

Μερικές από τις αναρτήσεις συμπεριλάμβαναν λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τον “βιασμό” και τους “εφήβους” και εμφανίζονταν μαζί με αναρτήσεις εμπορικής προώθησης προϊόντων από διαφημιστές των εταιριών, όπως εντόπισε η έρευνα του Reuters. Για παράδειγμα, διαφημιστική ανάρτηση εμπορικής προώθησης από την εταιρία υποδημάτων και αξεσουάρ υπόδησης Cole Haan εμφανίστηκε δίπλα από ανάρτηση για την οποία, ένας χρήστης είπε ότι “προωθούσε πορνογραφικό υλικό με παιδιά και εφήβους.”

«Είμαστε τρομοκρατημένοι», δήλωσε ο Ντέιβιντ Μάντοκς αρμόδιος για την εμπορική προώθηση προϊόντων στην Cole Haan, όταν εντοπίστηκε ότι οι διαφημίσεις της αναφερόμενης εταιρίας εμφανίζονταν δίπλα σε αναρτήσεις με το περιεχόμενο που περιγράφεται παραπάνω. «Είτε η Twitter θα το διορθώσει αυτό ή θα το διορθώσουμε εμείς με όποια μέσα μπορούμε, συμπεριλαμβανομένης και της μη αγοράς διαφημιστικού χώρου από αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης», προειδοποίησε ο ίδιος.