Ιδιοκτήτης πιτσαρίας βρήκε στα σκουπίδια πελάτη την παραγγελία που δήθεν δεν έλαβε (vid)

Newsroom
Ιδιοκτήτης πιτσαρίας βρήκε στα σκουπίδια πελάτη την παραγγελία που δήθεν δεν έλαβε (vid)
Γνωρίζοντας πως η παραγγελία είχε αναχωρήσει κανονικά από την επιχείρισή του, πήγε και έψαξε τα σκουπίδια του πελάτη.

Οι υπηρεσίες παράδοσης φαγητού που υπάρχουν σε όλο τον κόσμο, κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους, προκειμένου οι πελάτες να μένουν ικανοποιημένοι. Μόνο που κάποιοι το εκμεταλλεύονται αυτό, εις βάρος του πελάτη ή του ντελιβερά.

Ένα τέτοιο παράδειγμα συνέβη στο Γιορκ της Μεγάλης Βρετανίας, όπου ο Connor Calland έλαβε ένα e-mail από πελάτη πως η παραγγελία που είχε κάνει πριν από δύο ημέρες (!) ουδέποτε του παραδόθηκε.

Ο ιδιοκτήτης του «EborCibus Pizza» γνωρίζοντας πολύ καλά οτι η πίτσα «Solar Goat Pig», τo buffalo chicken και οι τηγανητές πατάτες, είχαν αναχωρήσει κανονικά από το μαγαζί του, αποφάσισε να μην το αφήσει να περάσει έτσι.

Έψαξε τις αποδείξεις, βρήκε την διεύθυνση του πελάτη και πήγε εκεί, προκειμένου να ψάξει τα σκουπίδια του, όπου βρήκε αυτό ακριβώς που φαντάστηκε. Τις συσκευασίες δηλαδή από την παραγγελία που είχε κάνει.

Όταν χτύπησε το κουδούνι για να αντιμετωπίσει τον πελάτη, άνοιξε μία κοπέλα που καθάριζε, λέγοντας πως ο ιδιοκτήτης του σπιτιού έλειπε.

Επικοινώνησε με την Deliveroo που είναι η υπηρεσία παράδοσης, όμως η εταιρία δεν δέχθηκε τα στοιχεία που της παρέθεσε. Έτσι ο πελάτης πήρε όλα τα λεφτά της παραγγελίας πίσω, ενώ Deliveroo κράτησε το ποσοστό ύψους 14% που της αναλογεί.

Τουλάχιστον του έμεινε η ικανοποίηση οτι από δική τους πλευράς, ήταν σωστός επαγγελματίας.