Εστιατόριο έκλεισε λόγω COVID και ένας πελάτης έγινε έξω φρενών για την ακύρωση του τραπεζιού του

Newsroom
Εστιατόριο έκλεισε λόγω COVID και ένας πελάτης έγινε έξω φρενών για την ακύρωση του τραπεζιού του
Έξαλλος έγινε ένας πελάτης εστιατορίου στην Τασμανία μετά την ακύρωση της κράτησης του.

Ένα πολυτελές εστιατόριο στην Τασμανία αναγκάστηκε να κλείσει λόγω έλλειψης προσωπικού, αφού οι περισσότεροι υπάλληλοί του προσβλήθηκαν από κορονοϊό. Το εστιατόριο έβαλε προσωρινό «λουκέτο» στις 7 Ιανουαρίου, ανακοινώνοντας ότι θα παραμείνει κλειστό για τουλάχιστον έξι ημέρες. Μάλιστα, οι ιδιοκτήτες του ζήτησαν συγγνώμη από τους πελάτες, λέγοντας ότι η κατάσταση θα επανεκτιμηθεί στις 13 Ιανουαρίου.

«Παρακολουθήσαμε ότι τα κρούσματα Covid αυξήθηκαν και έχουν οδηγήσει σε έλλειψη προσωπικού σε όλη την Αυστραλία, όχι μόνο στον κλάδο της εστίασης», ανέβασαν στην σελίδα του εστιατορίου στο Instagram. «Κάθε δύο ώρες ένα εστιατόριο κλείνει προσωρινά. Προετοιμαζόμασταν γι αυτή την στιγμή αλλά ήρθε πολύ νωρίτερα από ότι περιμέναμε».

Οι ιδιοκτήτες ανέφεραν ότι θα επικοινωνήσουν με τους πελάτες για να ακυρώσουν τις κρατήσεις τους ευχαριστώντας τους για την υποστήριξη. Όμως ενώ οι περισσότεροι πελάτες έδειχναν να κατανοούν την κατάσταση, υπήρξε και ένας αγανακτισμένος που έγινε έξαλλος διότι δεν ειδοποιήθηκε.

Εστιατόριο

«Είστε απίστευτοι. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν μας ειδοποιήσατε. Ήρθαμε στην Τασμανία για να περάσουμε τα γενέθλια της συντρόφου μου, στο εστιατόριό σας. Τι θα κάνουμε τώρα; Αυτό είναι ντροπή! Και να σκεφτείτε ότι τελειώνετε την ανακοίνωση με τη φράση «με εκτίμηση», έγραψε ο πελάτης.

Οι ιδιοκτήτες του πρότειναν να επισκεφτεί το εστιατόριό τους στο μέλλον εφόσον το επιτρέπουν οι υγειονομικές συνθήκες, όμως ο πελάτης συνέχισε ανένδοτος: «Γιατί να επισκεφτώ ξανά την Τασμανία; Είστε αγενείς. Η Αυστραλία πρέπει να επιστρέψει στην εργασία. Πως θα είχατε αντιμετωπίσει την κατάσταση σε έναν παγκόσμιο πόλεμο. Δεν θα σε ενοχλήσω ξανά και θα ενημερώσω όλους τους φίλους και τους γνωστούς μου, οι οποίοι είναι πολλοί».

Ο ιδιοκτήτης μοιράστηκε τα παραπάνω μηνύματα στο Instagram και ξεκαθάρισε ότι περίπου 240 άτομα που είχαν κάνει κρατήσεις και ειδοποιήθηκαν, έδειξαν κατανόηση, ευχήθηκαν καλή επιτυχία στο εστιατόριο, καθώς και στο άρρωστο προσωπικό.

«Κανένας δεν θέλει να κλείσει. Κανένας δεν θέλει να ρισκάρει την οικονομική του ασφάλεια. Κανένας δεν θέλει να μείνει χωρίς δουλειά. Σας παρακαλώ να είστε ευγενικοί και να συμπεριφέρεστε με σεβασμό», έγραψαν οι ιδιοκτήτες. Η ανάρτηση έγινε viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι χρήστες εξέφρασαν την συμπαράσταση και την κατανόησή τους στους ιδιοκτήτες.

Κλειστό εστιατόριο