Βγήκε από το νοσοκομείο έπειτα από 75 μέρες ο Βασίλης Λεβέντης (vid)
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Εξιτήριο μετά από 75 μέρες νοσηλείας έλαβε ο Βασίλης Λεβέντης.
Μετά από νοσηλεία 75 ημερών στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» έλαβε σήμερα εξιτήριο ο Βασίλης Λεβέντης, πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων.
Ο κ. Λεβέντης είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο με λοίμωξη covid-19.
Η ανακοίνωση του νοσοκομείου αναφέρει τα εξής: «Σήμερα 9 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 10:30, ο κ. Βασίλης Λεβέντης, πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, μετά από νοσηλεία 75 ημερών, έλαβε εξιτήριο από το Γ.Ν.Α "Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ". Η κατάσταση της υγείας του κρίνεται ικανοποιητική».
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Πανελλαδικές 2026: Δίδυμα αδέλφια ξεπέρασαν σοβαρή περιπέτεια υγείας και έγραψαν πάνω από 19.000 μόρια
- Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση παράνομου τζόγου: Στο μικροσκόπιο λογαριασμοί με πάνω από 3 εκατ. followers
- Τέλος ο β' γύρος για την εκλογή δημάρχων: Ψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης