ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Τον Κολοβέτσιο δεν τον «τελειώνεις» έτσι. Τον Κολοβέτσιο!

Τον Κολοβέτσιο δεν τον «τελειώνεις» έτσι. Τον Κολοβέτσιο!

O Kολοβέτσιος κάνει το σήμα της νίκης μετά το τέλος προπόνησης

Ο Γιάννης Σερέτης γράφει για το «κόψιμο» του Δημήτρη Κολοβέτσιου από τον Παναθηναϊκό, την επίδραση της απόφασης στην ατμόσφαιρα των αποδυτηρίων και το ήδη δεδομένο χάσμα στη σχέση παικτών - Ρόκα.

 

Ηταν ξαφνικό, αναπάντεχο και αρνητικό για την ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του Παναθηναϊκού το χθεσινό «κόψιμο» του Δημήτρη Κολοβέτσιου από το γκρουπ των παικτών της «πρώτης ομάδας». Μια επιλογή Ρόκα και Πογιάτος που – αν μη τι άλλο – είναι παράλογη (δεν έχει δα και μεγάλο συμβόλαιο) καθώς τη θέση του στην τετράδα των στόπερ θα πάρει ο Φάνης Μαυρομάτης (δύο συμμετοχές στη Σοντερίσκε εφέτος).

 

Για να γίνει αντιληπτή η ατμόσφαιρα θα πρέπει να σημειωθεί το εξής: η σχέση του Γιώργου Δώνη και του τιμ του με τους παίκτες του Παναθηναϊκού τα δύο τελευταία χρόνια δεν ήταν μια «απλή» σχέση προπονητή – ποδοσφαιριστών. Παρά τα κατά καιρούς παράπονα ορισμένων παικτών για τις επιλογές του κόουτς, η σχέση είχε εξελιχθεί σε «οικογενειακή». Με δεσμό βαθύ, ψυχικό, όχι μόνο επαγγελματικό. Οχι με όλους (τους ξένους). Αλλά με τους περισσότερους εξ' αυτών. Και η απώλεια του «πατέρα» της οικογένειας κακοφάνηκε σε πολλούς. Ακόμα και σε εκείνους οι οποίοι θεωρούσαν ότι κατά καιρούς αδικούνταν από τον Δώνη.

 

Συνεπώς, ο Ντάνι Πογιάτος, εκτός από το ότι είναι νέος μεταξύ ξένων, εκτός από το ότι αναλαμβάνει για πρώτη φορά ως head coach, εκτός του ότι ο πήχης είναι πολύ πιο ψηλά πλέον με αυξημένο μπάτζετ και ανακτηθέν δικαίωμα συμμετοχής στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, καλείται να ξεπεράσει ένα επιπλέον πρόβλημα. Τη στενότατη σχέση του προκατόχου του με τους παίκτες. Διότι εκτός όλων των άλλων, οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές έχουν την κυρίαρχη αίσθηση (για να μην πούμε τη βεβαιότητα…) ότι η αποπομπή του Δώνη οφείλεται σε μεγάλο αν όχι σε αποκλειστικό βαθμό στον Ρόκα και όχι στον Γιάννη Αλαφούζο. Στον τεχνικό διευθυντή «χρεώνουν» την απόλυση Δώνη, όχι στον μεγαλομέτοχο.

 

Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΛΟΒΕΤΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ «ΚΟΨΙΜΑΤΟΣ» ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ

 

Όλα αυτά δεν είναι πρωτοφανή σε μια ποδοσφαιρική ομάδα. Παράλογο είναι να μην τα αντιλαμβάνεται ο καθ' ύλην αρμόδιος, δηλαδή ο τεχνικός διευθυντής! Διότι απ΄ ότι φαίνεται ο Ρόκα είτε δεν έχει αντιληφθεί τον κίνδυνο στο εσωτερικό της ομάδας, είτε τον παραβλέπει, είτε τον υποτιμά. Σε κάθε περίπτωση, όμως, αντί να προσπαθεί να «διευκολύνει» τον καινούριο Πογιάτος, του το κάνει πιο δύσκολο! Αυτό, καταδεικνύεται τουλάχιστον από την απόφαση (και κυρίως από τον τρόπο με τον οποίο αυτή υλοποιήθηκε) του «κοψίματος» του Κολοβέτσιου. Ο «Κόλο», οποιαδήποτε κι αν είναι η άποψη του καθενός για τα ποδοσφαιρικά μειονεκτήματα και πλεονεκτήματά του, δεν είναι… όποιος κι όποιος στα αποδυτήρια της ομάδας. Είναι ο πιο αγαπητός, ο πιο δημοφιλής και ο πιο θετικά επιδραστικός παίκτης! Όχι επειδή είναι ένας εκ των αρχηγών, αλλά λόγω του χαρακτήρα του, της ιδιοσυγκρασίας του και της νοοτροπίας του, είναι πρότυπο στα αποδυτήρια.

Απολαμβάνει της εκτίμησης ξένων και Ελλήνων, παλαιών και νέων, μικρών και μεγάλων. Δεν δημιούργησε ποτε πρόβλημα παρότι έχασε τη θέση του στην ενδεκάδα, απέδειξε στα play offs ότι είναι έτοιμος ανά πάσα στιγμή, βοηθά με τον τρόπο του πολύ ως “συνδετικός κρίκος” στα αποδυτήρια και τέτοιους παίκτες δεν τους βρίσκεις εύκολα. Ειδικά στον Παναθηναϊκό, ειδικότερα όταν βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο, ακόμα περισσότερο όταν ο προπονητής είναι καινούριος και αλλοδαπός (ας διαβάσουν ορισμένοι τις πρόσφατες δηλώσεις του Αρτέτα για τον “κατακρεουργημένο” από τα αγγλικά media Nταβίντ Λουίς και τη βαρύτητά του στα αποδυτήρια). Και τελικά τι είδαν όλοι οι παίκτες;

 

Τον καλύτερο σε μέσο όρο απόδοσης παίκτη του Παναθηναϊκού στα play offs να «κόβεται» την πρώτη ημέρα της προετοιμασίας χωρίς καν να έχει ενημερωθεί αρμοδίως προηγουμένως, είτε από τον τεχνικό διευθυντή, είτε από τον προπονητή. Ανεξαρτήτως, λοιπόν, της επιλογής με «ποδοσφαιρικά» κριτήρια (άποψή μας ότι ο Βέλεθ κάνει πολύ περισσότερα σφάλματα ως αμυντικός από τον Κολοβέτσιο και ο μοναδικός τομέας που είναι καλύτερός του είναι με τη μπάλα στα πόδια) δίνεται μια επιπλέον αφορμή για να διευρυνθεί το χάσμα στη σχέση παικτών – Ρόκα και κατ’ επέκταση παικτών – Πογιάτος. Με το «καλημέρα».

 

Ο ΑΦΑΝΗΣ, ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΜΕ «ΧΑΣΜΑ» ΠΑΙΚΤΩΝ - ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ

 

Κι αν δεν το προσέξει το θέμα ο τεχνικός διευθυντής, το πρόβλημα προτού το καταλάβει καλά – καλά θα γίνει πολύ μεγαλύτερο και θα φανεί στο διηνεκές. Στα δύσκολα. Στις ήττες και στις “στραβές”. Οταν χρειάζεσαι περισσότερο την ενότητα και τη συσπείρωση. Προς το παρόν η σχέση του Ρόκα με τους “παλιούς” (χωρίς να έχει συμβεί κάτι μεταξύ τους) είναι πολύ «ψυχρή» και αυτό σίγουρα θα επηρεάσει και τη σχέση του Πογιάτος με τους ποδοσφαιριστές. Η “πληγή” που άνοιξε με την απόλυση Δώνη έγινε μεγαλύτερη με το αψυχολόγητο και 100% επικίνδυνο για τα αποδυτήρια “κόψιμο” του Κολοβέτσιου, που έχει συμβόλαιο μέχρι το 2022, όπως και ο Μπεκ και ο Κολοβός. Αντε να δούμε πάλι αν θα βρουν ομάδα που θα τους ικανοποιούν ποδοσφαιρικά και οικονομικά ή θα τρέχει ο Αλαφούζος για αποζημιώσεις...

 

Υ.Γ Από τον Μάιο γνωρίζει ο Τσάβι Ρόκα πως από τον Παναθηναϊκό θα αποχωρήσουν οι Γιόχανσον – Βαγιαννίδης – Αποστολάκης και ο Εμάνουελ Ινσούα, ενώ στα play offs τραυματίστηκε και ο Χατζηθεοδωρίδης. Φτάσαμε στην έναρξη της προετοιμασίας, πλησιάζουν και τα φιλικά, ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με 39 (!) παίκτες και δεν έχει ούτε έναν αυθεντικό δεξιό μπακ για την «πρώτη» ομάδα! Εχει τον Βαγγέλη Θεοχάρη που αγωνίστηκε ως “υπηρεσιακός” σε κάποια ματς των play offs και... τέλος. Μεγάλο «φάουλ» από τον τεχνικό διευθυντή, που γνώριζε εδώ και τρεις μήνες τι επρόκειτο να συμβεί και έχει ήδη χάσει πολύ χρόνο, καθώς εν αντιθέσει με την πληρέστατη μεσοεπιθετική γραμμή του, ο Παναθηναϊκός χρειάζεται τρεις ακραίους: δύο για τη δεξιά πτέρυγα, έναν βασικό αριστερό μπακ. Κι αν κάποιος σκεφτεί ότι πρόκειται για μια ομάδα της οποίας η αμυντική «χημεία»πήγε περίπατο λόγω της ταυτόχρονης απώλειας των δυο βασικών μπακ της επί 2 ½ χρόνια, αντιλαμβάνεται ότι ο χρόνος δεν είναι… άφθονος γι’ αυτές τις κινήσεις.