Πρέπελιτς και Ντράγκιτς ήθελαν... μπύρα για το ντόπινγκ κοντρόλ! (pic)
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Οι Κλέμεν Πρέπελιτς και Γκόραν Ντράγκιτς ήταν εκείνοι που πέρασαν από το καθιερωμένο ντόπινγκ κοντρόλ, ωστόσο δεν ήθελαν να πιουν μόνο... νερό!
Με χαρακτηριστικό σχόλιο στο twitter, ο Πρέπελιτς αναρωτήθηκε γιατί δεν τους έδωσαν... μπύρες προκειμένου να δώσουν δείγμα.
«Ντόπινγκ κοντρόλ χωρίς μπύρα; Χμμμ...» έγραψε ο Σλοβένος γκαρντ.
Doping control without ?? ..
— Klemen Prepelic (@KlemenPrepelic) 3 Σεπτεμβρίου 2017
hmmm...@Goran_Dragic @kzs_si pic.twitter.com/0J7vXaYFPp
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta. Ακολούθησέ μας και στο Google News.
