Ο βανδαλισμός αγάλματος για την κρίση από τον «Πατέρα Κλεομένη» ξεπέρασε τα όρια (pics & vids)

Gazzetta team
Ο βανδαλισμός αγάλματος για την κρίση από τον «Πατέρα Κλεομένη» ξεπέρασε τα όρια (pics & vids)
Κάποιοι νομίζουν ότι επειδή φορούν ράσα μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν κι εμείς από σεβασμό θα το βουλώσουμε. Είτε είναι επιδειξίες στο λεωφορείο ή τραμπούκοι στους δρόμους, απαιτούν ένα σεβασμότον οποίο αυτοί δε δείχνουν. Γράφει ο Άρης Δημοκίδης στην Lifo.

Ο αυτοαποκαλούμενος Πάτερ Κλεομένης γυρνάει στα σοβαρά βιντεάκια με τα οποία σπάμε πλάκα οι υπόλοιποι. Αν έκανε τα ίδια πράγματα χωρίς ράσα μπορεί κάποιοι να θεωρούσαν πως είναι ένας επικίνδυνος σχιζοφρενής, όμως τώρα θεωρείται ένας άκακος, καλτ χαρακτήρας. Η μανιέρα του είναι να θεωρεί πως διάφορα πράγματα είναι «σατανιασμένα» και να τα χτυπάει. Ξεκίνησε με ένα ATM τράπεζας, μετά κατέστρεψε κάτι κινητά και πάει λέγοντας.

Είχε πλάκα, αλλά, νομίζω, όχι πια.

Η επίθεσή του σε ένα δημόσιο γλυπτό νομίζω ότι παραπάει.

Το γλυπτό «Κρίση» του γλύπτη Τάσου Νυφαδόπουλου είναι το πρώτο δημόσιο γλυπτό παγκοσμίως με θέμα την κρίση και τις συνέπειες της στον άνθρωπο και την κοινωνία. Τα αποκαλυπτήρια του έγιναν τον Απρίλιο του 2015 στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης μετά από 18 μήνες εργασίας του εικαστικού. Τώρα ο Κλεομένης πήρε ένα σφυρί για να του προκαλέσει φθορές.


Ασχέτως του αν θεωρώ το γλυπτό καλό, όμορφο και εύστοχο ή μάπα, λαϊκίστικο και μελοδραματικό, νιώθω την ανάγκη να πω το αυτονόητο: Κανένας παπάς (ή ψευτο-παπάς) δεν έχει το δικαίωμα να παίρνει σφυριά και να καταστρέφει πράγματα επειδή στο μυαλό του είναι «μασωνικά» ή «σατανιασμένα».

Υπάρχουν νόμοι για να τον σταματούν, πόσω μάλλον όταν αυτός ανεβάζει όλο περηφάνια τις παραβατικές του πράξεις online για να αποσπάσει τα καλά λόγια απ' τους φανς του...

Πηγή: lifo.gr