Πλοίο-γίγας «καβάλησε» προβλήτα στη Διώρυγα του Σουέζ: Το βίντεο-ντοκουμέντο από την πρόσκρουση
Το RED ZED 1, ένα τεράστιο φορτηγό πλοίο 217 μέτρων, σημαίας Λιβερίας, βρισκόταν σε κανονική πορεία από την Ολλανδία προς το Σουδάν, όταν στις 20 Ιουνίου υπέστη αιφνίδια βλάβη στο σύστημα πηδαλίου στον 45ο χιλιόμετρο της Διώρυγας του Σουέζ, κοντά στο τερματικό φέρρυ του El‑Qantara West.
Το πλοίο έχασε πορεία και προσέκρουσε πλαγίως στον προβλήτα. Ευτυχώς, δεν υπήρξαν τραυματισμοί. Οι χειριστές του τερματικού και τα κανάλια της SCA αντέδρασαν άμεσα και απομάκρυναν τους εργαζομένους και τους επιβαίνοντες.
Μικρές οι ζημιές: Επιστροφή σε χρόνο ντε τε
Η Αρχή Διώρυγας του Σουέζ (SCA) ενεργοποίησε το σύστημά της: τρία ρυμουλκά (MISR AL GADEEDA, MOSAED 4, Suez 1) επενέβησαν ταχύτατα. Το πλοίο σταθεροποιήθηκε, οι μηχανικοί πραγματοποίησαν προσωρινές επισκευές και, μέσα σε 60 λεπτά, είχε απελευθερωθεί και ρυμουλκήθηκε σε ασφαλές σημείο.
Μετά την ανέλκυση, διαπιστώθηκε μικρή ζημιά στο πλώρη – μια τρύπα πάνω από τη γραμμή νερού. Το πλοίο οδηγήθηκε στην περιοχή Great Bitter Lakes για ολοκληρωμένες συντηρήσεις, χωρίς να επηρεαστεί η ευρύτερη ναυσιπλοΐα.
Παρά το περιστατικό, η κυκλοφορία στη Διώρυγα του Σουέζ δεν διακόπηκε. Ένα εφεδρικό φέρρυ ανέλαβε τη μεταφορά επιβατών, ενώ τα υπόλοιπα πλοία συνέχισαν τη διέλευσή τους χωρίς καθυστέρηση .
Ο Admiral Ossama Rabiee, πρόεδρος της SCA, επαίνεσε τη συγχρονισμένη και επαγγελματική αντίδραση της αρχής. Αυτό έδειξε ότι οι δομές κρίσης λειτουργούν αποτελεσματικά ακόμη και σε μεγάλα περιστατικά σαν το RED ZED 1
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Γιατί απαγορεύονται οι ερωτικές σχέσεις ανάμεσα σε επιβάτες και μέλη του πληρώματος στις κρουαζιέρες: Πρώην εργαζόμενη αποκαλύπτει
- Έρευνα του Guardian αποκαλύπτει ότι Έλληνες εφοπλιστές πούλησαν 127 τάνκερ στη Ρωσία κατά τη διάρκεια του πολέμου με την Ουκρανία
- Η δραματική προσπάθεια πλοίου να δέσει στη Σίκινο (vid)