Η NASA κατέγραψε μυστήριο αντικείμενο που μοιάζει με σανίδα του surf δίπλα από τη σελήνη (vid)

Επιμέλεια: Newsroom
Το Lunar Reconnaissance Orbiter, στέλεχος της σεληνιακής εξερεύνησης για πάνω από 15 χρόνια, έχει συμβάλει καθοριστικά στη διαλεύκανση των μυστηρίων του ουράνιου συντρόφου της Γης.

Σε μια σκηνή βγαλμένη από την επιστημονική φαντασία, το Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO) της NASA κατέγραψε αξιοσημείωτες εικόνες ενός περίεργου σχήματος αντικειμένου που διασχίζει γρήγορα την περιοχή της Σελήνης, προκαλώντας την περιέργεια και τις εικασίες των λάτρεις του διαστήματος παγκοσμίως.

Εν μέσω του ενθουσιασμού γύρω από την πρόσφατη ολική έκλειψη ηλίου, η NASA παρουσίασε μια σειρά φωτογραφιών που τράβηξε το LRO μεταξύ 5 και 6 Μαρτίου 2024, παρουσιάζοντας ένα ιδιόμορφο αντικείμενο σε κοντινή απόσταση από τη σεληνιακή επιφάνεια. Οι εικόνες, οι οποίες ελήφθησαν με εξαιρετική ακρίβεια με τη χρήση της στενής γωνίας κάμερας του LRO, αποκαλύπτουν κάτι που φαίνεται να είναι μια οντότητα σε σχήμα σανίδας του σερφ ή φρίσμπι που γλιστρά με αξιοσημείωτη ταχύτητα δίπλα από τη Σελήνη.

Το LRO, στέλεχος της σεληνιακής εξερεύνησης για πάνω από 15 χρόνια, έχει συμβάλει καθοριστικά στη διαλεύκανση των μυστηρίων του ουράνιου συντρόφου της Γης. Έχοντας ως αποστολή την περιφορά σε τροχιά και τη μελέτη της επιφάνειας της Σελήνης, η επιχειρησιακή ομάδα του LRO στο Κέντρο Διαστημικών Πτήσεων Goddard της NASA άδραξε την ευκαιρία να καταγράψει στιγμιότυπα του αινιγματικού αντικειμένου κατά τη διάρκεια της φευγαλέας συνάντησής του με το σεληνιακό περιβάλλον.

Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης βούιζαν από εικασίες, καθώς οι χρήστες θαύμαζαν το σουρεαλιστικό θέαμα που κατέγραψε το διαστημικό σκάφος της NASA. Κάποιοι υπέθεσαν ελαφρά τη καρδία για εξωγήινους σέρφερ ή φανταστικούς χαρακτήρες της Marvel που έκαναν μια cameo εμφάνιση στο διάστημα. Ωστόσο, η NASA διέψευσε γρήγορα τις φήμες, αποκαλύπτοντας την πραγματική ταυτότητα του αντικειμένου.

Σε αντίθεση με τις φανταστικές θεωρίες, το εν λόγω αντικείμενο δεν είναι άλλο από το σεληνιακό τροχιοφόρο Danuri, ένα διαστημόπλοιο που ανήκει στο Ινστιτούτο Αεροδιαστημικής Έρευνας της Κορέας. Υπηρετώντας ως το παρθενικό ταξίδι της Νότιας Κορέας στη Σελήνη, το Danuri βρίσκεται σε σεληνιακή τροχιά από τον Δεκέμβριο του 2022, πραγματοποιώντας ζωτικής σημασίας επιστημονικές παρατηρήσεις και συμβάλλοντας στην κατανόηση της ανθρωπότητας για τον ουράνιο γείτονά μας.

Η τυχαία ευθυγράμμιση των τροχιών επέτρεψε στην κάμερα στενής γωνίας του LRO να καταγράψει τρεις διαδοχικές εικόνες του Danuri καθώς περνούσε κοντά από τη Σελήνη. Παρά τις ιλιγγιώδεις ταχύτητες με τις οποίες ταξίδευαν τα δύο διαστημόπλοια -περίπου 7.200 μίλια ή 11.500 χιλιόμετρα την ώρα- η ομάδα επιχειρήσεων του LRO επέδειξε αξιοσημείωτη ακρίβεια στην αποτύπωση της φευγαλέας συνάντησης.

Η ανακάλυψη της NASA υπογραμμίζει τις συνεργατικές προσπάθειες των διεθνών διαστημικών οργανισμών για την προώθηση της κατανόησης του σύμπαντος. Καθώς η ανθρωπότητα συνεχίζει να εξερευνά τις αχανείς εκτάσεις του διαστήματος, συναντήσεις όπως αυτές χρησιμεύουν ως οδυνηρές υπενθυμίσεις των απεριόριστων θαυμάτων που μας περιμένουν πέρα από τα όρια της Γης.