Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των πλουσίων: Έρευνα αποκαλύπτει την ψυχική απεικόνιση των δισεκατομμυριούχων

Επιμέλεια: Newsroom
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των πλουσίων: Έρευνα αποκαλύπτει την ψυχική απεικόνιση των δισεκατομμυριούχων
Ψυχολόγοι εξέτασαν τη σχέση μεταξύ πλούτου και προσωπικότητας και αποκάλυψαν τα βασικά χαρακτηριστικά των δισεκατομμυριούχων.

Ποια είναι άραγε η αληθινή απεικόνιση των δισεκατομμυριούχων; Έχουν σχέση με τους χαρακτήρες των ταινιών και σειρών; Οι ψυχολόγοι έχουν εξετάσει τη σχέση μεταξύ του πλούτου ενός ατόμου και των χαρακτηριστικών της προσωπικότητάς του για να καταλάβουν τι χρειάζεται για να ανήκει κάποιος στην πλούσια ελίτ.

Λίγο περισσότεροι από 3.200 συμμετέχοντες ρωτήθηκαν για τα πολύτιμα φυσικά υπάρχοντά τους, την περιουσία τους και άλλες προσωπικές επενδύσεις τους. Στη συνέχεια, αυτά τα χαρακτηριστικά εξετάστηκαν σε σχέση με τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας των «Μεγάλων Πέντε»: άνοιγμα στην εμπειρία, ευσυνειδησία, εξωστρέφεια, ευχαρίστηση και νευρωτισμός.

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η ευσυνειδησία σχετίζεται θετικά με τα επίπεδα πλούτου, πράγμα που σημαίνει ότι οι πλούσιοι είναι πιο πιθανό να αισθάνονται ισχυρότερο αίσθημα ευθύνης. Οι εύποροι ήταν πολύ λιγότερο νευρωτικοί αλλά και λιγότερο εξωστρεφείς, με αυτά τα χαρακτηριστικά να συνδέονται με χαμηλότερες αποταμιεύσεις και περισσότερες δαπάνες για ακριβά αγαθά.

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι ο μέσος άνθρωπος είναι πολύ πιο παρορμητικός - αγοράζοντας υπερτιμημένα αντικείμενα και λαμβάνοντας κακές επενδυτικές αποφάσεις - από τον υπερπλούσιο.

Επίσης, όσοι είχαν περισσότερο περιουσιακό πλούτο θεωρήθηκε ότι ήταν λιγότερο ανοιχτοί σε εμπειρίες επίσης, χάρη στο ότι ήταν «δεμένοι» με σπίτια.

«Πρώτον, κανείς δεν πρέπει να θεωρήσει ότι εάν θέλετε να βελτιώσετε την οικονομική σας κατάσταση, θα πρέπει να αλλάξετε την προσωπικότητά σας», δήλωσε στο Psypost ο καθηγητής Mark Fenton - O'Creevy, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης .

«Μάλλον, οι γνώσεις αυτής της μελέτης μπορεί να βοηθήσουν όσους προσφέρουν οικονομικές συμβουλές να προσαρμόσουν τις συμβουλές τους στην προσωπικότητα των πελατών τους», τόνισε.