Τι συνέβη τις κρίσιμες ώρες στην Αττική Οδό: Έγγραφο-ντοκουμέντο της Τροχαίας (vid)

Newsroom
Τι συνέβη τις κρίσιμες ώρες στην Αττική Οδό: Έγγραφο-ντοκουμέντο της Τροχαίας (vid)
Νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστησαν για πάνω από 20 ώρες οι οδηγοί που βρέθηκαν εγκλωβισμένοι. Το έγγραφο - ντοκουμέντο προέρχεται από την Τροχαία Αττικής Οδού.

Ένα έγγραφο της Τροχαίας παρουσιάστηκε σε ρεπορτάζ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ και σύμφωνα με αυτό, η τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε από τις 10 το πρωί και πίεζε την διαχειρίστρια εταιρία, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των βαρέων οχημάτων στις εισόδους αυτής, κάτι που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα από τους αρμόδιους της διαχειρίστριας εταιρίας.

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο ρεπορτάζ, εταιρία δεν αποδέχτηκε αρχικά το αίτημα, το οποίο έκανε αποδεκτό πολύ αργότερα. Την ίδια στιγμή τα 36 εκχιονιστικά μηχανήματα δεν μπορούσαν να καθαρίσουν τον δρόμο καθώς είναι βαρέως τύπου, δεν είναι μικρά, ούτε ευέλικτα και δεν προπορεύονταν των οχημάτων των πολιτών.

Στις 14.00 το αίτημα για κλείσιμο

Η σύμβαση του κράτους με την διαχειρίστρια εταιρία της Αττική Οδού, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρία είναι αυτή που αποφασίζει για την διακοπή της κυκλοφορίας, δηλαδή αυτή το ζητάει από την τροχαία (δεν μπορεί να το αποφασίσει μόνη της δηλαδή η τροχαία αν δεν το ζητήσει η εταιρία) κάτι το οποίο από ότι φαίνεται έγινε στις 14.00 το μεσημέρι όπως μπορούμε να δούμε σε σχετικό έγγραφο που εξασφάλισε ο ΣΚΑΙ.

Σύμφωνα με πληροφορίες η συγκεκριμένη σύμβαση φαίνεται να αναθεωρείται τους επόμενους μήνες.

Έγγραφο τροχαίας Αττικής Οδού

Το «χαλασμένο τηλέφωνο» με την Τροχαία

Στις συνεννοήσεις της τροχαίας με την διαχειρίστρια εταιρία «έπαιξε» ένα χαλασμένο τηλέφωνο προκειμένου να ληφθεί μια καίρια και σημαντική απόφαση.

Η συγκεκριμένη απόφαση που φαίνεται ότι λήφθηκε στις 14.00 το μεσημέρι είναι μόνο για τα βαρέως τύπου οχήματα και όχι για τα οχήματα των πολιτών που ήδη συσσωρεύονταν στην Αττική Οδό.

Το κρίσιμο σημείο της τελευταίας καθοριστικής σύσκεψής

Την Κυριακή το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με συναρμόδια υπουργεία και φορείς όπου συζητήθηκε αν θα πρέπει να κηρυχθεί αργία ή τηλεργασία στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Πληροφορίες αναφέρουν πως όπως ξεκίνησε η συζήτηση έτσι τελείωσε.

Μάλιστα κάποιοι που συμμετείχαν στην συγκεκριμένη σύσκεψη ανέφεραν χαρακτηριστικά «Θα μας διαλύσουν αν γίνει όπως στην περίπτωση στο Μπάλο (με τα πλημμυρικά φαινόμενα όπου και κηρύχθηκε αργία και έκλεισε ο Κηφισός και δέχθηκαν σκληρή κριτική για την συγκεκριμένη απόφαση)», αναφέρει το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ.