Η ΕΛΜΕ Ηλείας στο πλευρό του μαθητή με σύνδρομο Jakobsen: «Αναλγησία του Υπουργείου»

Newsroom
Η ΕΛΜΕ Ηλείας στο πλευρό του μαθητή με σύνδρομο Jakobsen: «Αναλγησία του Υπουργείου»
Στο πλευρό του Γιώργου Καλαρύτη, η ΕΛΜΕ Ηλείας εξέδωσε καυστική ανακοίνωση με αποδέκτη του Υπουργείου Παιδείας.

Στο στόχαστρο της ΕΛΜΕ Ηλείας μπήκε το Υπουργείο Παιδείας για την περίπτωση του Γιώργου Καλαρύτη.

Θυμίζουμε πως ο συγκεκριμένος μαθητής πάσχει από το σπάνιο σύνδρομο Jakobsen και έχει κινητικά προβλήματα, όμως ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και ενώ έχουν κατατεθεί τα απαραίτητα έγγραφα από το σχολείο και την οικογένειά του, δεν έχει οριστεί ακόμα το απαραίτητο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό.

Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα είτε να τον βοηθούν οι συμμαθητές του, είτε να μην πηγαίνει σχολείο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση...

«Η αναλγησία του Υπουργείου Παιδείας στερεί το σχολείο για μαθητή του ΓΕ.Λ Βαρθολομιού Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Ηλείας καταγγέλλει την ανάλγητη στάση του υπουργείου παιδείας που μετά από ένα μήνα από την έναρξη των μαθημάτων δεν καλύπτει με το απαραίτητο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό τη θέση στο ΓΕΛ Βαρθολομιού με αποτέλεσμα ο μαθητής του που πάσχει από το σπάνιο σύνδρομο Jakobsen να αδυνατεί να παρακολουθεί τα μαθήματά του και να στερείται το σχολείο αφού είναι απαραίτητη η παρουσία συνοδού για να είναι στην τάξη.

Χαιρετίζουμε την αξιέπαινη στάση των μαθητών του Λυκείου που στάθηκαν αλληλέγγυοι στο συμμαθητή τους και ζητούν άμεσα την κάλυψη της θέσης. Απάντησαν με τη στάση τους ότι καμιά προτεραιοποίηση αναγκών από το υπουργείο παιδείας δε μπορεί να γίνει αποδεκτή όταν διακυβεύεται το δικαίωμα των μαθητών στη μόρφωση. Αποτελούν φωτεινό παράδειγμα για όλη την κοινωνία και πρότυπο που οφείλουμε όλοι μας να ακολουθήσουμε.

Τη στιγμή που το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί, με αυταρχισμό και απειλές να εφαρμόσει την «αξιολόγηση των σχολικών μονάδων» τα κενά στα σχολεία της χώρας ξεπερνούν τις 6.000. Από τα σχολεία της Ηλείας (Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Μουσικό Σχολείο Βαρθολομιού, Ειδικής Αγωγής, τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης), λείπουν 60 εκπαιδευτικοί.

Η τάχα καλύτερη λειτουργία των σχολείων δεν καλύπτεται με τις εκθέσεις ιδεών αλλά με τη γενναία χρηματοδότηση του προϋπολογισμού για την παιδεία, την κάλυψη όλων των κενών με μόνιμες θέσεις εργασίας, με την ενίσχυση του ρόλου του εκπαιδευτικού και τη στήριξη των αναγκών των μαθητών μας.

Υ.Γ Η μετακύληση ευθυνών που επιχειρείται από το υπουργείο παιδείας μέσω του γενικού γραμματέα του, προς τους υφισταμένους του είναι υποκριτική και δεν μπορεί να ξεπλύνει την αναλγησία του καθώς γνώριζε από την αρχή της χρονιάς τις ανάγκες του σχολείων αλλά επιλέγει να προσλάβει πάντα μικρότερο αριθμό εκπαιδευτικών από τις δηλωθείσες ανάγκες».