Τέλος εργασιών για τον μετροπόντικα στον Πειραιά

Gazzetta team
Τέλος εργασιών για τον μετροπόντικα στον Πειραιά
Οι εργασίες του μετροπόντικα για την επέκταση της γραμμής 3 του μετρό έφτασαν στο τέλος τους, ενώ οι νέοι σταθμοί αναμένεται να ανοίξουν για το επιβατικό κοινό σε 3 περίπου χρόνια.

Στον τελευταίο σταθμό της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό του Πειραιά, αυτόν του Δημοτικού Θεάτρου έφθασε σήμερα Τετάρτη ο μετροπόντικας.

H επέκταση της γραμμής 3 του μετρό που σήμερα τερματίζει στον σταθμό της Αγίας Μαρίνας στο Αιγάλεω έχει μήκος 7,6 χιλιομέτρων και περιλαμβάνει έξι νέες στάσεις: Αγία Βαρβάρα (επί της λ. Ελευθερίου Βενιζέλου, Κορυδαλλός (Πλατεία Ελευθερίας), Νίκαια (Πλατεία Ελ. Βενιζέλου), Μανιάτικα (Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη), Πειραιάς (Λιμάνι κοντά στον Ηλεκτρικό) και Δημοτικό Θέατρο (Ηρώων Πολυτεχνείου).

Από το 2019 και μετά η παράδοση των σταθμών στην κυκλοφορία

Οι πρώτοι τρεις σταθμοί θα τεθούν σε λειτουργία εντός του 2019, ενώ οι υπόλοιποι τρεις θα λειτουργήσουν στα τέλη του 2020 με αρχές του 2021.

Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, με την κατασκευή της επέκτασης του μετρό προς τον Πειραιά θα εξυπηρετούνται καθημερινά 132.000 επιβάτες, ενώ ο συνολικός χρόνος από το Λιμάνι έως το Αεροδρόμιο θα διανύεται με το μετρό σε 45 λεπτά.

Πέρα από το μετρό σε φάση ολοκλήρωσης μπαίνει και η επέκταση του τραμ από το ΣΕΦ στον Πειραιά, η οποία σχεδιάζεται να λειτουργεί μέχρι το καλοκαίρι του 2018. Η επέκταση της γραμμής περιλαμβάνει επτά νέες στάσεις στην διαδρομή εισόδου ( Γηπ. Καραϊσκάκη – Μ. Ασίας – Λαμπράκη – Ευαγγελίστρια – Πλ. Δεληγιάννη – Δημαρχείο – Ακτή Ποσειδώνος) και πέντε νέες στάσεις στην διαδρομή εξόδου (Αγ. Τριάδα – Πλ. Ιπποδαμείας – 34ου Συντάγματος – Ανδρούτσου – Ομ. Σκυλίτση).

Τα επόμενα έργα στον Πειραιά

Με τα δύο παραπάνω έργα να μπαίνουν σε τροχιά υλοποίησης η Αττικό Μετρό ετοιμάζει και άλλα δύο σημαντικά έργα τα οποία βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο στάδιο των μελετών:

Κατά πρώτον την υπογειοποίηση της Γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) στο τμήμα Ν. Φάληρο – Πειραιάς, με τη προσθήκη ενός νέου σταθμού στην περιοχή του εργοστασίου Κεράνης. Ένα έργο το οποίο θα ενοποιήσει της περιοχές του Πειραιά που σήμερα ο ηλεκτρικός κόβει στα δύο.

Και κατά δεύτερον την επέκταση του Τραμ προς Κερατσίνι – Πέραμα, με υπόγεια χάραξη σε μεγάλο τμήμα εντός του Δήμου Κερατσινίου, κατά μήκος της ιστορικής χάραξης του παλαιού τροχιοδρόμου Περάματος. Για το έργο αυτό έχουν ήδη ξεκινήσει οι προκαταρκτικές μελέτες.

Παρά τις πολύχρονες καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια στις επεκτάσεις των γραμμών των μέσων σταθερής τροχιάς ο Πειραιάς αποκτά τα επόμενα χρόνια προσβάσεις ενώνοντας δύο γραμμές μετρό (Γραμμή 1 και Γραμμή 3), το λιμάνι, τον προαστιακό σιδηρόδρομο και το τραμ.

Πηγή: reader.gr