Η διαφήμιση του Jet2holidays σαρώνει στο ελληνικό και ξένο TikTok: Από τα ερωτικά κλιπ μέχρι και τις πιο failed καταστάσεις
Είναι σχεδόν αδύνατο να ανοίξεις TikTok αυτές τις μέρες χωρίς να πετύχεις τη χαρακτηριστική φράση «Nothing beats a Jet2 holiday», σε συνδυασμό με το “Hold My Hand” της Jess Glynne. Η καλοκαιρινή καμπάνια της Jet2holidays εξελίσσεται σε παγκόσμιο viral φαινόμενο, με εκατομμύρια χρήστες να χρησιμοποιούν τον ήχο για να συνοδεύσουν τα πιο αποτυχημένα – και συχνά ξεκαρδιστικά – στιγμιότυπα των διακοπών τους.
Τι συμβαίνει με την Jet2 διαφήμιση στο TikTok και γιατί έγινε viral ξαφνικά;
Το διάσημο σλόγκαν με τη φωνή «Nothing beats a Jet2 holiday», σε συνδυασμό με τη μελωδία του “Hold My Hand” της Jess Glynne, χρησιμοποιείται σε βίντεο που δείχνουν ταξιδιωτικά φιάσκα. Η αντίθεση ανάμεσα σε ένα αισιόδοξο λογοπαίγνιο και την πραγματικότητα δημιουργεί χιούμορ και αυτό είναι που κερδίζει την προσοχή του κοινού.
Στο ελληνικό TikTok η viral διαφήμιση έχει την τιμητική της, αφού οι χρήστες χρησιμοποιούν συχνά τον ήχο και τα βίντεο τους γίνονται αυτομάτως ανάρπαστα. Αρκετές φορές μπορείς να δεις να συνοδεύεται από ένα ζευγάρι που βιντεοσκοπείται χωρίς να το ξέρει σε... πιο προσωπικές τους στιγμές συνήθως στην παραλία ή σε στιγμές που δείχνουν τα πράγματα κάπως αποτυχημένα ή καταστροφικά για να δώσουν έναν περισσότερο αστείο τόνο στην κατάσταση.
@bben9450 Appreciating those views😮💨 #jet2holidays #fyp #travel #galway #ireland ♬ Jet2 Advert - ✈️A7-BBH | MAN 🇬🇧
Οι χρήστες του εξωτερικού βέβαια μιας και από εκεί «γεννήθηκε» το κλιπ το έχουν πάει ένα βήμα παραπέρα με πολλούς δημιουργούς περιεχομένου στα social να χρησιμοποιούν το γνωστό ήχο στους δρόμους. Κάνουν βόλτες σε κεντρικά σημεία, λένε την αρχή του slogun και περιμένουν από τον κόσμο να πει το υπόλοιπο ο οποίος φυσικά και το γνωρίζει.
@aggythegift2.0 Nothing beats a #jet2holidays 👀🔥😂 @Zoë Lister #aggythegift #jet2 #fyp #vibe #singing #fypp ♬ original sound - aggythegift
Πώς εκμεταλλεύτηκε την τάση η ίδια η Jet2;
Η Jet2 όχι μόνο δεν ενοχλήθηκε από την παραφθορά του αρχικού της μηνύματος, αλλά αποφάσισε να το ενισχύσει με έξυπνο τρόπο. Τον Απρίλιο 2025, η επίσημη σελίδα της στο TikTok ανέβασε βίντεο με εργαζόμενους της να κάνουν lip-sync στο διαφημιστικό jingle και λάνσαρε τη #Jet2Challenge, προσφέροντας ως έπαθλο κουπόνι διακοπών 1.000 δολαρίων. Το αποτέλεσμα; Πάνω από 1000% άνοδος στις αναζητήσεις για Jet2 μέσω Google Trends.
Η καμπάνια θεωρείται ήδη μία από τις πιο επιτυχημένες του 2025 – όχι μόνο λόγω brand awareness, αλλά και γιατί κατάφερε να γίνει μέρος της κουλτούρας του TikTok, εκεί όπου η αυθεντικότητα και το χιούμορ κερδίζουν.
@bobinho1120 #jet2holidays #rhodes #rhodos #fyp #fightclub #almanya #jet2vibe ♬ Jet2 Advert - ✈️A7-BBH | MAN 🇬🇧
Η φωνή της διαφήμισης έγινε διάσημη
Η δημιουργός του αρχικού audio clip, γνωστή ως Λίστερ, έγινε ξαφνικά διασημότητα. Εμφανίστηκε στο ραδιόφωνο Capital FM και ερμήνευσε live τη φράση της. Παράλληλα, η Jet2 χρηματοδότησε LGBTQ φεστιβάλ στο Λιντς, με drag performers να κρατούν πινακίδες με το διάσημο μότο, ενώ η ίδια ανέβηκε στη σκηνή και επανέλαβε το slogan μπροστά σε πλήθος θεατών.
