Αποκαταστάθηκαν οι τηλεπικοινωνίες στην Ισπανία μετά από ολιγόωρο black out: Γιατί έπεσαν κινητά και διαδίκτυο

Η εταιρία τηλεπικοινωνιών Telefonica ανακοίνωσε ότι αποκαταστάθηκαν όλες οι υπηρεσίες της στην Ισπανία, μετά τη διακοπή σε κάποιες υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Ίντερνετ για μερικές ώρες σε τμήματα της χώρας λόγω αναβάθμισης του δικτύου.
Η διακοπή συνέβη τρεις εβδομάδες αφότου η Ισπανία υπέστη καταστροφικό black out στις 28 Απριλίου, του οποίου οι αιτίες δεν έχουν ακόμα προσδιοριστεί.
Σύμφωνα με την Telefonica, σε κάποιες περιοχές της χώρας τέθηκε εκτός λειτουργίας η τηλεφωνική γραμμή πρώτων βοηθειών 112.
«Όλες οι υπηρεσίες αποκαταστάθηκαν εκτός από μία ή δύο περιπτώσεις όπου εργάζονται ειδικά συνεργεία», δήλωσε ο διευθυντής επιχειρήσεων της Telefonica Σέρχιο Σάντσεθ σε βίντεο που αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο.
Η Telefonica είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ισπανία μετά την MasOrange της Orange. Δεν επηρεάστηκαν οι υπηρεσίες άλλων μεγάλων παρόχων. Η υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας της Telefonica φάνηκε να λειτουργεί κανονικά όλο το πρωί.
«Έχουμε πραγματοποιήσει ορισμένες αναβαθμίσεις στο δίκτυο που έχουν επηρεάσει συγκεκριμένες υπηρεσίες σταθερών επικοινωνιών (φωνή και διαδίκτυο) σε ορισμένες εταιρείες», ανέφεραν πηγές της εταιρείας. «Εργαζόμαστε για την επίλυση του προβλήματος και σε ορισμένες από τις υπηρεσίες που επηρεάστηκαν το πρόβλημα έχει ήδη αποκατασταθεί, όπως οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης 112».
Προβλήματα στα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα αναφέρθηκαν από τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε αρκετές αυτόνομες κοινότητες, συμπεριλαμβανομένης της Ανδαλουσίας, της Αραγωνίας, της Κοινότητας της Βαλένθια και της Χώρας των Βάσκων.