Ο νεαρός επενδυτής του Dragon's Den που έκανε τον επιχειρηματικό κόσμο να παραμιλάει: «Πούλησα την εταιρεία μου για 360 εκατ. δολάρια» (vid)

Στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε καλεσμένος ο Γιάννης Τσιώρης, ένας από τους νέους επενδυτές του Dragon's Den. Ο νεαρός επιχειρηματίας περιέγραψε πώς έφτασε να δημιουργήσει τη δική του start-up εταιρεία, η οποία εξαγοράστηκε έναντι 360 εκατομμυρίων δολαρίων.
«Γεννήθηκα στη Νέα Υόρκη από Έλληνες μετανάστες, έζησα εκεί μέχρι τα 5 μου. Μεγάλωσα και πήγα σχολείο στο Χαλάνδρι. Πέρασα στο Πολυτεχνείο της Κρήτης. Δούλεψα εκεί για να μαζέψω κάποια χρήματα και πήγα στην Ολλανδία για μεταπτυχιακό. Κουράστηκα εκεί με τον καιρό και το φαγητό και ζήτησα μετάθεση στο Ντουμπάι. Τυχαία βρέθηκα εκεί», ανέφερε ο Γιάννης Τσιώρης στην εκπομπή «The 2Night Show» του ΑΝΤ1.
«Όταν δημιουργήσαμε την εφαρμογή μας στο Ντουμπάι με την συνέταιρό μου, την Ιωάννα, δεν υπήρχε αντίστοιχη εφαρμογή εκεί. Μετά μας αντέγραψαν. Τον πρώτο μήνα είχαμε 100 παραγγελίες την ημέρα, γινόταν χαμός. Τις πήγαινα εγώ, δούλευα non stop καθημερινά. Συγκεντρώναμε τις παραγγελίες ανά ουρανοξύστη και τις πηγαίναμε μέσα σε 15 λεπτά», περιγράφει χαρακτηριστικά ο νεαρός επιχειρηματίας.
«Πουλήσαμε το InstaShop στο 5ο έτος για 360 εκατομμύρια δολάρια. Δεν μετάνιωσα καθόλου που την πουλήσαμε. Για μένα δεν έχει αλλάξει τίποτα. Αυτό που άλλαξε είναι ότι δεν υπάρχει το οικονομικό άγχος και μπορώ να προσέξω την οικογένειά μου. Ήθελα να τα καταφέρω, επειδή έβλεπα τους γονείς μου να μοχθούν. Είχα την έγνοια να ηρεμήσουν και να ζήσουν λίγο τη ζωή τους. Είναι το παράσημό μου αυτό», πρόσθεσε ο Γιάννης Τσιώρης.
Ποιός είναι ο νέος επενδυτής του Dragon's Den
Ο Γιάννης Τσιώρης είναι επιχειρηματίας και ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Instashop, μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου παντοπωλείου με έδρα το Ντουμπάι. Σπούδασε μηχανικός παραγωγής και διοίκησης στο Πολυτεχνείο Κρήτης και το 2011 πήρε Master of Science στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Rotterdam School of Management, στο Πανεπιστήμιο Erasmus.
Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του, ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία, οδηγώντας την παγκόσμια ανταγωνιστική ευφυΐα της PHILIPS CL για δύο χρόνια έως το 2013 και ίδρυσε το τμήμα marketing Intelligence για τον οργανισμό Middle East & Turkey Lighting.
Το 2013 μετακόμισε στο Ντουμπάι, όπου τον Νοέμβριο μαζί με την Ιωάννα Αγγελιδάκη συνίδρυσαν την εφαρμογή Vound, ένα φωνητικό κοινωνικό δίκτυο που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να μοιράζονται τη φωνή τους σε συνδυασμό με μια φωτογραφία, όπου διετέλεσε Διευθύνων Σύμβουλος. Μετά από 17 μήνες το έργο έκλεισε.
Το 2015 ίδρυσε την InstaShop και μέσα σε μόλις πέντε χρόνια η εταιρεία εξαγοράστηκε για το ποσό ρεκόρ των 360 εκατομμυρίων δολαρίων από την Delivery Hero, μια γερμανική εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης, μέρος του δείκτη DACH και ένας κολοσσός στο χώρο του online delivery. Η InstaShop, μέχρι και σήμερα, αποτελεί τη μεγαλύτερη εξαγορά ελληνικής τεχνολογικής startup.
Μάλιστα το συγκεκριμένο exit αποτέλεσε την 5η μεγαλύτερη tech startup εξαγορά όλων των εποχών στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Βορείου Αφρικής το 2020 και παραμένει το 7ο μεγαλύτερο startup exit στην ίδια περιοχή μέχρι και σήμερα.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Ο Άρης Μουγκοπέτρος έχασε πλήρως την όρασή του από το δεξί μάτι: Μπαίνει πάλι στο χειρουργείο (vid)
- Μυστηριώδες έγγραφο του Βατικανού στα χέρια του νέου Πάπα: Οι θεωρίες για UFO και οι τηλεμεταφορές
- Η στιγμή που οι αστυνομικοί παίρνουν στα χέρια τους το βρέφος που βρέθηκε δίπλα σε κάδο: «Από τα ρούχα φαίνεται κοριτσάκι» (vid)