Στο νοσοκομείο ο ηθοποιός Γιώργος Κωνσταντίνου

Επιμέλεια:  Newsroom
Στο νοσοκομείο ο ηθοποιός Γιώργος Κωνσταντίνου
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google
Ο Γιώργος Κωνσταντίνου υποβλήθηκε σε εξετάσεις και έφυγε από το νοσοκομείο για να επιστρέψει στο ξενοδοχείο, όπου διαμένει για να ξεκουραστεί.

Στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα πήγε το πρωί ο ηθοποιός, Γιώργος Κωνσταντίνου.

Σύμφωνα με το tempo24.news, ο αγαπημένος «Αντωνάκης», αντιμετώπισε ένα ελαφρύ ορθοπεδικό θέμα.

Ο Γιώργος Κωνσταντίνου υποβλήθηκε σε εξετάσεις και έφυγε από το νοσοκομείο για να επιστρέψει στο ξενοδοχείο, όπου διαμένει για να ξεκουραστεί.

Ο ηθοποιός βρίσκεται στην Πάτρα γιατί συμμετέχει στην παράσταση «Παγίδα» που παρουσιάζεται στο θέατρο Πάνθεον μαζί με τους Βλαδίμηρο Κυριακίδη και Έφη Μουρίκη.