Σπάταλη 5χρονη πήρε το κινητό της μητέρας και έκανε αγορές 3.000 δολαρίων (vid)

Επιμέλεια: Newsroom
 Σπάταλη 5χρονη πήρε το κινητό της μητέρας και έκανε αγορές 3.000 δολαρίων (vid)
Σοκ υπέστη μία μητέρα από τη Μασαχουσέτη όταν ξαφνικά είδε να φτάνουν στο κατώφλι του σπιτιού της δέματα με παραγγελίες από την Amazon αξίας 3.000 χιλιάδων δολαρίων.

Οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν καταστήσει ευκολότερη από ποτέ την αγορά αγαθών και υπηρεσιών από την άνεση του σπιτιού μας. Αλλά με αυτή την ευκολία έρχεται και η πιθανότητα για λάθη, όπως ανακάλυψε πρόσφατα μια μητέρα, στις ΗΠΑ, όταν η 5χρονη κόρη της έκανε κατά λάθος μια αγορά ύψους 3.000 δολαρίων στον λογαριασμό της στο Amazon.

Η μητέρα, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι είχε δώσει στην κόρη της πρόσβαση στο τηλέφωνό της για να παίζει παιχνίδια. Χωρίς να το γνωρίζει, το νεαρό κορίτσι είχε επίσης πρόσβαση στην εφαρμογή Amazon και έκανε μια σειρά από αγορές.

Όταν η μητέρα έλαβε τα email επιβεβαίωσης των αγορών, σοκαρίστηκε και πανικοβλήθηκε. Επικοινώνησε αμέσως με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Amazon για να προσπαθήσει να ακυρώσει τις παραγγελίες, αλλά ενημερώθηκε ότι ήταν πολύ αργά.

Παρά την απογοήτευση και την απογοήτευσή της, η μητέρα μπόρεσε να δει το χιούμορ στην κατάσταση. Μοιράστηκε την ιστορία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου έγινε γρήγορα viral και συγκέντρωσε τη συμπάθεια και την υποστήριξη άλλων γονέων που είχαν βιώσει παρόμοιες ατυχίες.

Το περιστατικό υπογραμμίζει την ανάγκη οι γονείς να προσέχουν τις εφαρμογές και τους λογαριασμούς στους οποίους δίνουν πρόσβαση στα παιδιά τους. Ενώ είναι σημαντικό να επιτρέπουμε στα παιδιά να εξερευνούν και να μαθαίνουν, είναι επίσης ζωτικής σημασίας να θέτουμε όρια και να παρακολουθούμε τη δραστηριότητά τους στο διαδίκτυο για να αποφύγουμε ατυχήματα όπως αυτό.

Ευτυχώς, η Amazon διαθέτει μια πολιτική για τις τυχαίες αγορές που πραγματοποιούνται από παιδιά. Η εταιρεία προσφέρει επιστροφή χρημάτων για ολόκληρο το ποσό της αγοράς, εάν ζητηθεί εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος και εάν τα αντικείμενα δεν έχουν ακόμη αποσταλεί.

Τελικά, η μητέρα κατάφερε να λάβει επιστροφή χρημάτων για τις αγορές που έκανε η κόρη της. Πήρε επίσης ένα πολύτιμο μάθημα σχετικά με τη σημασία της επαγρύπνησης όταν πρόκειται για διαδικτυακές αγορές και τις πιθανές παγίδες που μπορεί να προκύψουν.